Vanliga frågor om Eniro-appen

Här har vi samlat vanliga frågor och hjälp för den som använder Eniro via vår Eniro-app (iOS och Android).

Hur ändrar jag mina kontaktuppgifter i Personer?

Om du vill uppdatera dina personuppgifter så kan du göra det själv här: https://uppdatera.eniro.se/person (kräver Bank-ID) eller så kontaktar du oss direkt via följande kontakformulär (klicka på länken).

Eniro hittar inte ett telefonnummer. Varför?

Har du skrivit rätt nummer? Det kan vara ett växelnummer som vi saknar. Vi har inte heller alla kontantkortsnummer. Är det kanske ditt nummer som saknas? Titta då på punkten ovanför för hjälp.

Jag kan inte se min position på kartan. Vad är fel?

Du måste ge appbehörigheter att ta emot positionsdata från telefonens operativsystem. Detta kan konfigureras under inställningsmenyn i telefonen.

Information om ett företag är felaktig. Hur kan detta ändras?

För att rapportera felaktigheter kan du kontakta oss på 0770 - 77 97 97 eller, om det gäller ditt eget företag, själv skicka in förslag på ändringar. Detta gör du genom att söka upp ditt företag och sedan klicka i ändra uppgifter. Du signerar sedan dina ändringar med hjälp av Bank-ID.

Kartan är fel

Rapportera fel i kartan till oss. Vi försöker åtgärda de fel som upptäcks. Kontakta oss: http://www.eniro.se/kontakt/.

Vägbeskrivningen är fel

Rapportera till oss så försöker vi åtgärda felen. Gör en vägbeskrivning och välj länken "Rapportera fel". Du kan enkelt markera vad i vägbeskrivningen det är som är fel.

Jag vill annonsera på Eniro och online – hur gör jag?

Hur vill du synas? Vill du utöka din annonsering på Eniro.se eller vill du annonsera på Google eller testa marknadsföring på Facebook? Kanske vill du förbättra din sökmotoroptimering eller skaffa en modern hemsida? Kontakta oss så hjälper vi dig! Du hittar all information om hur du annonserar via länkarna.