Om Bilia Personbilar AB - Volvo & Renault

Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?

Bilia Personbilar AB - Volvo & Renault, Företagsinformation

Officiell information

Juridiskt namnBilia Personbilar AB
BolagsformAktiebolag
Datum för upprättande30.05.1956
Org.nr:5560631086
ArbetsgivaravgiftRegistrerad
Aktiekapital100000000
Omsättn.intervall5000000 - 9999999 tkr
F-skattJa, registrerad för F-skatt
Registrerad för momsJa
SNI-bransch45110 Handel med personbilar och lätta motorfordon, 45201 Allmän service och reparation av motorfordon utom motorcyklar, 45320 Detaljhandel med reservdelar och tillbehör till motorfordon utom motorcyklar, 45202 Plåt-, lack- och glasreparationer på motorfordon utom motorcyklar, 77110 Uthyrning och leasing av personbilar och lätta motorfordon

Exekutiva befattningar/Administration

Per Anders AvanderOrdförande
Håkan Mathias NilssonVerkställande direktör
Stojan PadjenVice verkställande direktör
Märta Viktoria BernhardssonLedamot
Paul Jimmy Roger OlssonLedamot
Roger JonssonLedamot
Per Anders AvanderLedamot
Carl Henrik Emanuel HögbergLedamot
Håkan Mathias NilssonLedamot
Stefan Gerhard NordströmLedamot
Frode HebnesLedamot
Jan Urban HermanssonLedamot
Elin Elisabeth DelvertLedamot
Stojan PadjenLedamot
Karin Maria Kristina FranzénLedamot
Maria Carin Finth JuhlinLedamot
Nils Fredrik SäfstenSuppleant
Janusz Karl Andrew StanikowskiSuppleant
Erik Markus LjungeExtern firmatecknare
Hans Petter SvalbyExtern firmatecknare
Fredrik Olof Ingvar GöranssonHuvudansvarig revisor

Visar 4 av 21

Omdömen om Bilia Personbilar AB - Volvo & Renault

Peter annika

mer än ett år sedan

Kanonbra bemötta när vi tittade på en beg Volvo. Klart bästa försäljare vi mött Köpte bilen också!! Hasse Kajsa

Jonny Bilmer

mer än ett år sedan

Köpte en "nybil" där och det var problem från början till slut

köpte min Renault Clio av dom 2011-09... som en nybil..
Fordonet tillverkat: 2010-10
I trafik första gången i Sverige: 2011-02-28
Utöver det så blev jag lovad att den skulle vara skattebefriad.. men så var det inte, det kom en räkning på skatten Bilia lovade att fixa det.. men inget hände så jag ringde till Renault och vipps så skulle dom betala skatten för mig.

Mer arroganta och oseriösa "säljare" får man nog leta efter.

Tesa

mer än ett år sedan

Kommer aldrig vända mig till Bilia i Kungsbacka igen efter mycket otrevligt bemötande av deras personal. Arrogant och "vet bäst" mentalitet verkar vara det sätt man skall behandla sina kunder...?! Iaf om man vill bli av med dem...

Anonym användare

mer än ett år sedan

Försökte få en tid för att byta/fixa glappkontakt i en baklampa. Byta en lampa gick bra förutsatt att jag lämnade in bilen kl 07:30. För att fixa en glappkontakt så måste det gå via felsökning och en offert på kostnader etc. Lade ner det hela och ringde Mechanum. Dit kunde man komma vilken dag som på annan tid än lunch så löstes det medan man väntade. Vilken skillnad .....

Dea

mer än ett år sedan

Vi kom in och var intresserad av en ny bil och vi var ganska veliga och tog lång tid på oss och frågade mycket och tog fram olika prisförslag på olika bilar. Vi var där på torsdagen lördagen och söndagen samma vecka och vi fick lika bra bemötande varenda gång! Oskar som hjälpte oss svarade på frågorna riktigt bra och var lugn och fin och inte så påstridig som vissa säljare kan vara. Vi bestämde oss till slut och vi var väldigt glada över att vi inte blev stressade på något vis. Har även fått hjälp efteråt i ett annat ärende. Jag kommer definitivt åter! Tänk på att det är 2 missnöjda kunder som gett dåligt omdöme. Det finns garanterat mycket fler nöjda kunder men dom bryr sig sällan om att lägga omdöme här.

Anonym användare

mer än ett år sedan

dåliga säljare, hör inte av sig som dom lovat samt har en allmänt knepig attityd.