Om Verisure Sverige AB

Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?

Liknande företag i närheten

5.7 kmFenix Security AB

Fenix Security AB

35.7 kmPasséra AB

Passéra AB

Verisure Sverige AB, Företagsinformation

Officiell information

Juridiskt namnVerisure Sverige AB
BolagsformAktiebolag
Datum för upprättande08.11.1971
Org.nr:5561532176
ArbetsgivaravgiftRegistrerad
Aktiekapital100000
Omsättn.intervall1000000 - 4999999 tkr
F-skattJa, registrerad för F-skatt
Registrerad för momsJa
SNI-bransch80200 Säkerhetssystemtjänster

Exekutiva befattningar/Administration

Leif Jonas LindströmOrdförande
Per Mikael BerglundLedamot
Leif Jonas LindströmLedamot
Francisco de Borja Gonzalez RodrigoLedamot
Daniel Mats SärefjordExtern verkställande direktör
Anders Ola BjärehällHuvudansvarig revisor

Omdömen om Verisure Sverige AB

Christoffer Österberg

mer än ett år sedan

Otroligt otrevlig säljare som ringde.

Daniel Norberg

mer än ett år sedan

konstiga samtal ifrån detta nummer som inte slutar ringa

Nano Silva Villaseca

mer än ett år sedan

Ni ringer flera gånger om dagen med olika nummer, det går inte ens att blocka er. Sluta trakassera oss!

[email protected]

mer än ett år sedan


Riktigt uselt företag som mjölkar pengar på allt.
Skaffa verisure är som att kasta 15 000 i sjön. Sen kommer alla månader med avgifter på där... det är lätt att vara efterklok men betala 15 000 för grejerna sen om man säger upp det tar dom tillbaka allt utan att du får en krona för det. Så här i efterhand har jag fattat att man bara hyr grejerna till larmet men då förstår jag inte riktigt varför man ska betala för att installera plus en månadskostnad.
Jag skulle inte rekommendera att man tar

Medic Gunvor

mer än ett år sedan

Har haft Securitas sedan 1998 och varit enormt nöjd med deras kundbemötande.
Då det nu inte finns en möjlighet att ha larmet via kopparnätet blev jag tvungen att uppgradera detta larm till GSM.
Hela kundkontakt från början o fram till dags datum genomsyras av ointresse från företaget och deras installationspartner har inte så mkt intresse för kundens önskemål och att få en nöjd kund.

Emmelie Bäckman

mer än ett år sedan

Nöjd med utryckning, service och bemötande!

Per

mer än ett år sedan

Dessutom tar de retroaktiv prishöjning för en faktura man betalt i förskott. De lurar skjortan av existerande kunder. Nya kunder får bättre service.för mindre pengar. Nu skall jag börja titta på alternativ. Detta går inte längre. 803kr per kvartal för den lägsta säkerhetsnivån. Nu tar de också 35 kr i fakturaavgift. Det stod det inget om i avtalet jag tecknade för 11 år sedan.

Cecilia Veenstra

mer än ett år sedan

Se till att FÅ och lusläsa avtalet innan installation. Vi hade en säljare vid dörren som sålde en bra deal, brådis var det. Avtalet kom inte men installatören gjorde det så vi vägrade honom komma in förrän vi fick avtalet. Så visade det sig plötsligt tillkomma Flera avgifter och ett Helt annat pris än vad som bestämts. Lurendrejare!!!!

Stefan H

mer än ett år sedan

Till er som funderar på att köpa deras tjänster.
Köp gärna larm av detta företag om ni vill bli lurade.
Lurade på uppsägningstiden.
Lurade på månadskostnaden.
Lurade av kundtjänsten.
Vart lovad över telefon med kundtjänst att det inte var någon uppsägningstid, men nu när jag säger upp deras tjänster så är det 3 månader uppsägningstid, 3 månader! Vad är det som måste ta tre månader?
Har varit problem från dag 1 på felaktiga fakturor, så man måste hela tiden ha koll på de fakturor som de har skick

Liv Zachrison

mer än ett år sedan

Bra larmtjänst som agerade snabbt när vi hade inbrott för några år sedan. När vi nu ville avsluta tjänsten efter flera år som trogna kunder bemöttes vi väldigt snorkigt, telefonisten försökte ihärdigt övertala mig om att fortsätta så att det nästan blev obehagligt. Trist bemötande, mycket besviken efter att ha betalat så länge till dem, känns skönt att äntligen bli av med dem på grund av det här.

Marcus Rylander

mer än ett år sedan

Jag hade inbrott och sensorerna hade ställts in så att larmet inte utlöstes. Vi har alltid använt Verisure för att kontrollera larmet när vi gjort renoveringar så sent som för ett år sedan. 2 inbrottstjuvar gick en meter från larmet. De skyller på att vi hade "husdjursinställning" av sensorerna och att de då inte tar ansvar enligt det finstilta. Jag skulle vilja se den konsument som läser det finstilta eller förstår att larmet inte funkar efter att ha sett deras reklam för husdjursinställning på tex Youtube. Att inte ta ansvar för att de gjort fel när vårt hus betalt dom för larm i över 15 år är ju absurt dåligt. Det var Verisure som föreslog "husdjursinställning" när vi skaffade en liten katt. Konsumentverket nästa! Larmet är uppsagt.

Gunnar Bergh

mer än ett år sedan

Har bara goda erfarenheter av Verisure. Rycker ut när det behövs, kommer och fixar när något inte funkar. Något högt pris på tjänsterna.

Anki Lindqvist

mer än ett år sedan

Är sååååååååååååååååå trött på alla telefonförsäljare! Vill inte ha med dom att göra överhuvudtaget!!!!!!!!!!