Om Verisure Sverige AB
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Fenix Security AB
Jägarvallsvägen 6F
58422 LINKÖPING
Passéra AB
Sprängstensgatan 1B
60379 NORRKÖPING
Juridiskt namn | Verisure Sverige AB |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 08.11.1971 |
Org.nr: | 5561532176 |
Arbetsgivaravgift | Registrerad |
Aktiekapital | 100000 |
Omsättn.intervall | 1000000 - 4999999 tkr |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 80200 Säkerhetssystemtjänster |
Leif Jonas Lindström | Ordförande |
Per Mikael Berglund | Ledamot |
Leif Jonas Lindström | Ledamot |
Francisco de Borja Gonzalez Rodrigo | Ledamot |
Daniel Mats Särefjord | Extern verkställande direktör |
Anders Ola Bjärehäll | Huvudansvarig revisor |
Christoffer Österberg
mer än ett år sedan
Otroligt otrevlig säljare som ringde.
Daniel Norberg
mer än ett år sedan
konstiga samtal ifrån detta nummer som inte slutar ringa
Nano Silva Villaseca
mer än ett år sedan
Ni ringer flera gånger om dagen med olika nummer, det går inte ens att blocka er. Sluta trakassera oss!
mer än ett år sedan
Riktigt uselt företag som mjölkar pengar på allt.
Skaffa verisure är som att kasta 15 000 i sjön. Sen kommer alla månader med avgifter på där... det är lätt att vara efterklok men betala 15 000 för grejerna sen om man säger upp det tar dom tillbaka allt utan att du får en krona för det. Så här i efterhand har jag fattat att man bara hyr grejerna till larmet men då förstår jag inte riktigt varför man ska betala för att installera plus en månadskostnad.
Jag skulle inte rekommendera att man tar
Medic Gunvor
mer än ett år sedan
Har haft Securitas sedan 1998 och varit enormt nöjd med deras kundbemötande.
Då det nu inte finns en möjlighet att ha larmet via kopparnätet blev jag tvungen att uppgradera detta larm till GSM.
Hela kundkontakt från början o fram till dags datum genomsyras av ointresse från företaget och deras installationspartner har inte så mkt intresse för kundens önskemål och att få en nöjd kund.
Emmelie Bäckman
mer än ett år sedan
Nöjd med utryckning, service och bemötande!
Per
mer än ett år sedan
Dessutom tar de retroaktiv prishöjning för en faktura man betalt i förskott. De lurar skjortan av existerande kunder. Nya kunder får bättre service.för mindre pengar. Nu skall jag börja titta på alternativ. Detta går inte längre. 803kr per kvartal för den lägsta säkerhetsnivån. Nu tar de också 35 kr i fakturaavgift. Det stod det inget om i avtalet jag tecknade för 11 år sedan.
Cecilia Veenstra
mer än ett år sedan
Se till att FÅ och lusläsa avtalet innan installation. Vi hade en säljare vid dörren som sålde en bra deal, brådis var det. Avtalet kom inte men installatören gjorde det så vi vägrade honom komma in förrän vi fick avtalet. Så visade det sig plötsligt tillkomma Flera avgifter och ett Helt annat pris än vad som bestämts. Lurendrejare!!!!
Stefan H
mer än ett år sedan
Till er som funderar på att köpa deras tjänster.
Köp gärna larm av detta företag om ni vill bli lurade.
Lurade på uppsägningstiden.
Lurade på månadskostnaden.
Lurade av kundtjänsten.
Vart lovad över telefon med kundtjänst att det inte var någon uppsägningstid, men nu när jag säger upp deras tjänster så är det 3 månader uppsägningstid, 3 månader! Vad är det som måste ta tre månader?
Har varit problem från dag 1 på felaktiga fakturor, så man måste hela tiden ha koll på de fakturor som de har skick
Liv Zachrison
mer än ett år sedan
Bra larmtjänst som agerade snabbt när vi hade inbrott för några år sedan. När vi nu ville avsluta tjänsten efter flera år som trogna kunder bemöttes vi väldigt snorkigt, telefonisten försökte ihärdigt övertala mig om att fortsätta så att det nästan blev obehagligt. Trist bemötande, mycket besviken efter att ha betalat så länge till dem, känns skönt att äntligen bli av med dem på grund av det här.
Marcus Rylander
mer än ett år sedan
Jag hade inbrott och sensorerna hade ställts in så att larmet inte utlöstes. Vi har alltid använt Verisure för att kontrollera larmet när vi gjort renoveringar så sent som för ett år sedan. 2 inbrottstjuvar gick en meter från larmet. De skyller på att vi hade "husdjursinställning" av sensorerna och att de då inte tar ansvar enligt det finstilta. Jag skulle vilja se den konsument som läser det finstilta eller förstår att larmet inte funkar efter att ha sett deras reklam för husdjursinställning på tex Youtube. Att inte ta ansvar för att de gjort fel när vårt hus betalt dom för larm i över 15 år är ju absurt dåligt. Det var Verisure som föreslog "husdjursinställning" när vi skaffade en liten katt. Konsumentverket nästa! Larmet är uppsagt.
Gunnar Bergh
mer än ett år sedan
Har bara goda erfarenheter av Verisure. Rycker ut när det behövs, kommer och fixar när något inte funkar. Något högt pris på tjänsterna.
Anki Lindqvist
mer än ett år sedan
Är sååååååååååååååååå trött på alla telefonförsäljare! Vill inte ha med dom att göra överhuvudtaget!!!!!!!!!!
Sökord saknas