Innehållet i denna sektion är skapat av användare.
(11)
Adam Jonsson
Sämsta arbetsplatsen man kan tänka sig, dåligt bemötande och vidrig attityd bland de anställda. Rekommenderar ingen att jobba här
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Linus Sandberg
Jättebra!
Har jobbat här i snart 10 år och har grymma kollegor och ett omväxlande roligt jobb där man har chansen att göra karriär om man visar framfötterna.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Avskyr fultaktik
Skrämselpropaganda
Fick en varning om att min diskmaskin kunde börja brinna och ombads att fylla i ett formulär. Såg att telefonnumret längst ner gick hit. Det är mer logiskt att Bosch respektive Siemens kundtjänst tar hand om det, eller att det klart framgår att ni hanterar detta på uppdrag av dem. Vad är det frågan om?
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Teleperformance Ab
Ni som är anställda på tp kan ju kanske läsa vad Kunderna har att säga? Det handlar inte om hur ni anställde har det på jobbet, utan vad som anses om eran service nivå. Kanske ni ska till skolan och lära er tyda språket? Om flera kunder skriver samma sak så kanske det betyder något?
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Man träffar många roliga vänner!
Roligt att arbeta här!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Joni
Chilla för fa-an!
Tänk på att det är ungdomar som sitter och säljer, de flesta är inte långt över 18 och har det här som extraknäck eller kanske som första jobb. Det kostar inget att vara lite trevlig och säga ett vänligt "nej tack". Sen som sagt så ringer ungdomarna till tidigare kunder eller människor som är kunder idag. Ibland med riktigt bra erbjudanden där du kan spara några slantar om du förlänger ditt abonemang hos Telia t ex. Så chilla, lyft upp luren och var lite trevlig. De är ett hårt jobb och men vad gör man när det inte finns något bättre att få.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Ann
Totalt oseriöst företag som saknar etik och uppträder helt respektlöst. Jag är med i NIX men blir uppringd ändå. Sista gången idag Annandag Påsk kl 20 på kvällen. Förklara vad ni har för rätt att fortsätta terrorisera folk på det här viset. Gå en kurs i affärsetik!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
obi
Ovärdigt företag
Helt ovärdig affärsidé.Skulle hellre skura toaletter på mcdonalds än jobba där.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Fd anställd
En föredetta som jobbat där
Jag jobbade på teleperformance nordic ab i över ett år, och varför ni alla har haft såna problem som "tysta samtal" och liknande är för att företaget använder en självuppringningsfunktion där en maskin ringer upp 5samtal åt gången och den som svarar först kopplas till säljaren. Detta för att effektivisera de anställdas tid på företaget. Och då vi ringer till barns mobiler och liknande är för att företagen som anlitar Teleperformance skickar oss listor på sina kunder, när det inte finns några kunder så görs en automatisk sökning där första numret som dyker upp på t,ex. eniro registrerats. Så ha kontantkort till barnen om ni inte vill bli uppringda.
Plus att nix har ingen laglig rätt att spärra våra samtal då alla våra uppdrag gäller befintliga kunder och då har vi rätt att ta kontakt med dem.
Som att vi fick uppdrag av postkodlotteriet för att meddela deras kunder att dum vunnit.
svara och se vad dom har att höra istället för att komma med förutfattade meningar