Innehållet i denna sektion är skapat av användare.
(9)
Emil Johansson
Kundservice när den är som sämst. Ett bemötande som gör att jag rekommenderar alla att åka någon annanstans. Hjälpsamheten lös med sin totala frånvaro.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Johan
Dåligt bemötande
Bokade rutbyte av framrutan samt en lånebil via kundtjänst. Fick en tid den 19e kl 0700. (Bekräftat 2ggr på SMS)! Åkte självklart dit på utsatt tid för att få reda på att, nä här finns ingen tid bokad..... Visade upp SMS:n men den otrevlige mannen bakom disken bara fnös och sa du kan få en tid den 24e.... Det blev en annan verkstad och aldrig mer Ryds Glas!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Johan
Snyggt och prydligt!
Var lite skeptisk efter att ha läst omdömena här, men då de ligger bra till valde jag Ryds ändå. Som tur är blev jag helnöjd! Trevlig och hjälpsam kundtjänst med bra öppettider. Bra bemötande på verkstaden och ett prydligt resultat. Jag kan inte se någon skillnad mot den fabriksmonterade vindrutan (som gick sönder pga stenskott) och rent och snyggt i bilen! De monterade t o m p-biljettshållare både där vi hade en innan och där vi hade en liten plastficka för ett permanent p-tillstånd som vi glömde ta bort inför besöket, men som de höll rätt på och återmonterade. Snyggt jobbat!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
carlsson
Gick jobbet för snabbt?
missnöjd med att min bil lämnades tillbaka smutsig små svarta gummipartiklar på instrumentbrädan samt små fläckar på sätet.. Inget allvarligt men så kan man inte lämna ut en bil till en kund.
Har inte brytt mig om det särskillt mycket och heller inte informerat dom om detta.. vill inte ha någon konflikt
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Niklas andersson
Rutan satt fel
Upplevde att rutan satt någon millimiter mer åt höger så man såg in i min stolppanel ... då sa killarna på ryds att alla rutor görs utav robotar första gången och att dom inte är några robotar.. Tycker att det är ett dåligt svar!!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Mats
Rekommenderas
Trevligt bemötande och snabb service vid byte av min framruta. Ringde på torsdag och fick tid på måndag.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Adam
Oserriöst
Lämnade in bilen för att jag hade fått inbrott. Dom hade inte ens tagit bort glaset i bilen ordentligen.
JAG HAR JU BARN FÖR FAN!!!!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Ryds Bilglas svarar
Mycket beklagligt att du hittat glas i bilen. Vi försöker självklart att få bort allt glas när vi dammsuger. Hade du kommit in när du upptäckte det hade vi naturligtvis åtgärdat detta. Hoppas vi får ditt förtroende även i framtiden. / Ryds Glas Mölndal
Mer än ett år sedan
Skojare
Säger i annons att man får lånebil vid byte av ruta. När jag lämnade lånebilen säger dom att det bara gäller vid byte av framruta. Det borde framgå av annonseringen. Dom tog inte bort det glassplittter som fanns i bilen, det fick jag göra själv.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
C
Bra servic
Har fått hjälp flera gånger, alltid snabb och bra service. Trevliga killar:)