Om Nordic Wellness Kungsbacka City

Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?

Nordic Wellness Kungsbacka City, Företagsinformation

Officiell information

Juridiskt namnSportlife m w AB
BolagsformAktiebolag
Datum för upprättande13.03.1997
Org.nr:5565399747
ArbetsgivaravgiftRegistrerad
Aktiekapital100000
Omsättn.intervall1000000 - 4999999 tkr
F-skattJa, registrerad för F-skatt
Registrerad för momsJa
SNI-bransch93130 Drift av gymanläggningar, 96040 Kroppsvård, 93119 Drift av sporthallar, idrottsplatser och andra sportanläggningar, 93199 Övrig sportverksamhet

Exekutiva befattningar/Administration

Fred Magnus WilhelmssonOrdförande
Fred Magnus WilhelmssonLedamot
Annelie Amanda WilhelmssonLedamot
Fred Axel Anthony Wilhelmsson RingSuppleant
Lars Erik Mikael GlimstedtHuvudansvarig revisor

Omdömen om Nordic Wellness Kungsbacka City

Josefin

mer än ett år sedan

Sedan årsskiftet har jag haft enorma problem med mina medlemsavgifter. Trots att jag betalat in dessa har de hamnat hos inkasso två ggr på raken med allt vad det innebär som psykisk stress och framför allt dramatiskt högre avgifter pga påminnelseavgifter.

Trots att jag påpekat detta både via mail och för deras personal öga mot öga har inget hjälpt. Jag är ingen som i första taget gnäller, men när det kommer till min egen ekonomi och risken för att få betalningsanmärkningar pga obefintliga rutiner hos Nordic Wellness, så blir jag rent ut sagt vansinnig. Det får inte gå till så här!!

Adderat till detta har mitt ursinne mot detta företag förvärrats av deras minst sagt ointresserade och oförstående personal som inte kan avhjälpa mitt problem. Innan bytet från Sportlife till Nordic Wellness fungerade allt smärtfritt. Det har gått fyra månader sedan strulet började och de har inte lyckats lösa problemet som jag antar att fler än jag upplever.

Mitt medlemskap på Nordin Wellness är för evigt avslutat och jag skulle inte rekommendera denna gymkedja till min värsta fiende.

PS. För att få hjälp med mina inkassoproblem har jag mailat deras "ekonomiavdelning". Det mailet gick iväg för över en månad sedan och de har inte behagat svara på det än. Pinsamt och katastrofalt. DS.

C

mer än ett år sedan

Mycket kunnig, trevlig och motiverande personal. Bra lokaler och bra utbud med pass!!

Lappen

mer än ett år sedan

Bra gym, bra öppetider.. och mkt trevlig/kompetent personal

Jan Allansson

mer än ett år sedan

Detta pga av att de valt Sveriges sämsta fakturabolag, fakturaservice. De driver fakturor till inkasso trots att man betalt. (kolla gärna på fakturaservice på rejta.se) Fakturaservice är omöjliga att få tag på, har inte ens e-mail! För två månader har jag nu betalt 1328kr pga fakturaavgifter, förseningsavgifter, inkassoavgifter. (skulle kostat 299/mån). Jag har krävt av sportlife att bryta mitt kontrakt (eftersom de redan brutit det genom att ta ut för höga avgifter) men de orkar inte ens svara på mail längre. Har aldrig blivit så här illa behandlad av ett företag i hela mitt liv!

Elisabeth

mer än ett år sedan

Jag tycker att det är bra med dom breda öppetiderna, roliga pass, välutbildade instruktörer. Man blir alltid på så gott humör av gemenskapen på anläggningen!

Anonym användare

mer än ett år sedan

Trevlig o kunnig personal, beläget mitt i stan, bra pass och gym. Konkurrerar ut alla andra ställen lätt!