Om Nama Höllviken
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Juridiskt namn | Söderslätt Invest AB |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 20.11.2007 |
Org.nr: | 5567435556 |
Arbetsgivaravgift | Nej |
Aktiekapital | 100000 |
Omsättn.intervall | < 1 tkr |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 66190 Andra stödtjänster till finansiella tjänster utom försäkring och pensionsfondsverksamhet |
Lars Jörgen Valentin Svanlind | Ledamot |
Mats Bo-Gustaf Lindholm | Suppleant |
Per Thitus Hedenus | Revisor |
Jonasn
mer än ett år sedan
Trevlig personal och mysig lokal. Hade en hel del spännande rätter. Vi tog sushi och lax med ris.
Anonym användare
mer än ett år sedan
Pyttesmå bitar, tråkigt och snålt med fyllning. Inga riktiga sushi kockar. Har ätit sushi över hela världen, detta var inte i närheten av riktig sushi.
roland ljungberg
mer än ett år sedan
førsta gången vi åt blev vi mycket besvikna,risen var under all kritik,smakade torrt o gammalt,efter det trodde vi att nu skall det væl bli bættre men nej,alla gånger vi ætit sushi från namasushi har vi blivit lika besvikna som førsta gången,men igårkvæll den 28 nov var den værsta gången och sushin smakade gammalt,torrt klibbigt och direkt æckligt,vi åt inte ens upp det,det var sista gången vi åt dær och det kommer vi æven att dela med oss till våra vænner. ni behøver verkligen en undervisning om hur sushi ska smaka o hur fræcsht det ska vara, mycket dåligt var ju tvungen att sætta betyg och minus 5 stjærnor e det inte en stjærna som jag var tvingad att fylla i
Kristian
mer än ett år sedan
Har rest världen över och ätit sushi, Nama i Höllviken har vi ätit 10ggr hos. Så tråkig, ingen smakupplevelse. Har bett kocken flera ggr att göra något extra. Lika besviken varje gång. En bit ris och sedan en bit lax på det smakar inte mkt. Kockarna borde ta en tur till New York och gå en kurs hos en riktig sushi expert! Snacka om en fröjd för ögat samtidigt som det smakar himmelskt gott. Ni som skrivet att de gör god sushi när de gör så enkel sushi som de bara kan, har ingen aning om hur gott det egentligen kan smaka!
Lina
mer än ett år sedan
Bästa sushin!!! Längtar till sommaren och uteserveringen!
Granvik bruden
mer än ett år sedan
Folk kan ju hitta saker att gnälla över... Tänker på ovanstående kommentar. Jag tänker nog varför inte ringa och beställa din mat innan nio? Ringer du för sent får du väl ta att de har stängt? Tycker iallafall nama är bäst! Det har blivit skitmysigt och tapasen är riktigt bra! Sluta gnälla och var glad att det äntligen finns en riktigt bra restaurang i Höllviken!
Peter
mer än ett år sedan
Ringde 21.04. Och skulle beställa sushi för mer än 500 kr. Får till svars att köket stänger kl 21.00. Vadå vill dom inte käna pengar. Jag är själv företagare och hade någon ringt och beställt 4 min över tiden så hade jag klart gjort deras beställning. Men det är ju Höllviken vi pratar om. Sämsta tänkbara service i sverige vill jag säga. Kommer inte att handla av dom fler gånger. Kör hellre till Malmö och handlar. Dom får noll stjärnor av fem möjliga......
Svar från företaget
Hej Peter!
Vad tråkigt att du fick en så dålig upplevelse!
Det finns ju alltid två sidor på en historia - jag förstår till fullo att det kan upplevas som dålig service från din sida, men samtidigt är det svårt för gästen att se det från vårt håll... Förmodligen har det denna kväll varit lite att göra, på vardagar kan sista beställningen kanske komma vid åtta - halv nio. Så kanske har kocken redan städat ner allting, plastat in alla råvaror, diskat undan all disk osv för kvällen. Självklart tar vi beställningar fram till 21.00. Men eftersom kockarna ofta jobbar långa pass och sena kvällar, passar oftast kocken på att hinna med bussen 21.10, om det går. Det kan kanske tyckas som dålig service mot gästen, men någonstans måste man visa förståelse för att vi också måste kunna stänga vid utsatt tid. Skulle du vara lika upprörd om banken, klädesbutiken eller mataffären stängde på utsatt tid?
Hoppas iallafall att vi får se dig igen!
Mvh
Nama Höllviken
bill
mer än ett år sedan
Mycket god mat och mycket mat. Vi firade födelsedag och notan slutade på 4300kr. Gick till kassan vid baren där servitrisen fanns, för att betala. Fick besked att gå till kassan vid ingången och betala där. Men där tog man kortet från mig och servitrisen gick tillbaka till kassan vid baren. Jag gjorde en ansats att följa efter, men mannen bakom ingångskassan sade högt att jag skulle stanna kvar vid denna kassa. Jag vände mig om efter servitrisen med mitt bankkort samtidigt som den mannen och en annan anställd gjorde en high five med hög smäll, och tittade på mig som om man bekräftade den oro de på förhand i princip visste. Servitrisen kom tillbaks med mitt bankkort som sattes i kortdragaren vid ingångskassan och jag genomförde betalningen på 4300kr. Jäkligt oroad frågade jag mannen vid ingångskassan varför denna åtgärd. Svaret "personalen behöver motion", blev åter en chock.
Har mitt kort blivit skimmat bakom kuliserna? Har man noterat hela kontonumret? Som jag ser det, med erfarenhet av egen detaljverksamhet, fanns ingen som helst anledning att använda mitt kort på annat ställe än vid ingångskassan vid kortterminalen. Skall jag byta bankkonto skaffa nytt bankkort ? Vad säger innehavaren om denna händelse och den personalens agerande?
Svar från företaget
Bäste Bill...
Vad roligt att du gillade vår mat!
Men vad tråkigt att du är orolig för ditt kort. Jag kan garantera dig att inget har hänt med ditt kort och att du lugnt kan behålla både ditt kort och bankkonto. Jag hade önskat att du kontaktade oss personligen istället för att lägga ut denna kommentar här - vi hade då kunnat stilla din oro och vi hade sluppit bli beskyllda för olaglig verksamhet utan några som helst belägg. Vad som hänt just i den situationen med ditt kort kan jag inte svara på (kanske skulle hon hämta ditt kvitto i barkassan?), men att personalen skulle göra en high-five för att de försöker stjäla pengar från dig uppfattar jag som en högst bisarr iakttagelse.
Hoppas vi får se dig som gäst hos oss igen!
Med vänlig hälsning
nama
Alexandra
mer än ett år sedan
Verkligen god mat, alltid och bäst tycker vi om tappasen, luncherna är också verkligen bra och sedan får vi alltid ett trevligt bemötande.
Tack för att Ni finns i Höllviken.
Anna
mer än ett år sedan
Håller inte med föregående! Provade deras De Lux sushi och det var allt annat än tråkigt! Gott och välgjort! Kommer gärna igen!
Köpare
mer än ett år sedan
Efter rekommendationer bland vänner testade vi Nama i Höllviken och beställde take away 12 bitars meny.
Kommer hem och upptäcker att wasabi saknas, bitarna ganska små, speciellt rullarna med sesam på och riset håller tyvärr inte ihop när man doppar det i soyan.... god smak och trevlig service minded personal men tyvärr blir det nog inte ett andra besök för vår del!
Helle
mer än ett år sedan
Är trogen namakund, sen flera år tillbaka. Gillar deras nyfikenhet på mat och personalens gästvänlighet. Hög service medvetenhet och kan rätta till mänskliga fel! Favorit: shirashi
Tack för ett bra bebötande fred 13 april.
Sushiälskare
mer än ett år sedan
Hämtar sushi då och då, men det kunde vara mer kreativa ingredienser i sushimenyerna. Om det blir mer variation skulle vi och säkert fler handla där oftare.
Svar från företaget
Nya menyer med fler valmöjligheter är på G!
Trött på oseriösa företag
mer än ett år sedan
Ett riktigt bra ställe! Mysigt, supergod mat och bästa servicen!
Sökord saknas