Om Little Kids Corner
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Digitalboxen Kristianstad
Nässelvägen 5
29159 KRISTIANSTAD
Svenskt Konstnärscentrum AB
Götgatan 11
29031 KRISTIANSTAD
Glentons Försäljnings AB
Brittens väg 13
28993 BROBY
Mixhuset
Stattenavägen 52
28133 HÄSSLEHOLM
Juridiskt namn | Little Kids Corner AB |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 12.03.2007 |
Org.nr: | 5567259501 |
Arbetsgivaravgift | Nej |
Aktiekapital | 102000 |
Omsättn.intervall | < 1 tkr |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 47789 Övrig specialiserad butikshandel |
Maria Pernilla Wandås | Ordförande |
Malin Katarina Nygren | Ledamot |
Maria Pernilla Wandås | Ledamot |
Lars-Erik Lennart Eriksson | Suppleant |
André Rehnström
mer än ett år sedan
Kundbemötandet är under all kritik, först ganska trevligt men när leveransen strular blev vi bemötta på ett icke kundvänligt sätt.
Svar från företaget
Tråkigt att du har upplevt det så. Tyvärr rår vi inte på våra leverantörers leveransförseningar. Vi hade en dialog med din fru och då var allt helt oki. Sen delar kanske inte du hennes uppfattning.
Vi är väldigt ledsna för att din uppfattning blivit så. Men hoppas att du hittar din butik som ger dig den servicen du önskar och det bemötandet du vill ha.
Anonym användare
mer än ett år sedan
Dåligt kundbemötande, helt okej produkter. Lite dyra dock.
Svar från företaget
Tråkigt att du av ngn anledning upplever det så.
Produkterna vi har i vårt sortiment är de vanligaste förekommande i babyfackhandeln då sverige har ganska begränsat med leverantörer jämfört med utlandet. Samt lite högre krav för godkända produkter.
Prisbilden vi håller på Little Kids Corner är en rekomenderad lista för alla fackhandlare.. dvs samma som övriga.. kan skilja ngt vid tillfälliga kampanjer men då skulle priset istället vara lägre än övriga... Tråkigt att inte du är nöjd. Hoppas du hittar din butik med rätt sortiment. rätt prisbild och trevlig personal..
Anonym användare
mer än ett år sedan
Toppenservice!!
Svar från företaget
Vad glada vi blir att du trivs i våran butik.. Vi jobbar ju för att sätta kunden i fokus alltid..
Mvh Little Kids Corner
Besviken
mer än ett år sedan
Blivit mycket otrevligt och oproffesionellt bemött av viss personal. Tycker att man borde vara mer mån om sina kunder. Plus att vagn med tillbehör skulle finnas på plats men en månad efter utsatt datum fanns fortfarande inte alla tillbehören på plats. Beställde vagnen 14 veckor innan BF. Mycket besviken och missnöjd med affären.
Svar från företaget
Tråkigt att du upplever det så. Vad det gäller din vagn så beställer vi alltid det samma dag eller dagen efter du som konsument har beställt.
Vi är väldigt beroende av våra leverantörer i dessa lägen då vi inte kan lagerhålla 10 vagnmärken med typ 8 olika modeller och ca 20 färgsällningar på butiksnivå.. De gångerna leverantörerna inte kan leverera itid till butikerna så är det tyvärr så att ni/du som konsument blir lidandes av det. Vi försöker allt vi kan för att ha produkter som är beställda i butik i rätt tid... men när leveranören inte leverara kan vi inte trolla... Vi erbjuder alltid låne saker i detta fallet och i vissa fall t.om helt nya produkter. Från det att man som konsument lagt en beställning är där en ganska enorm process och den följs av mänskliga faktorn hela tiden, tyvärr kan det då blir fel och förseningar på vägen. Vi ber om ursäkt för att din produkt blivit försenad men jag är säker på att du har blivit erbjuden utbyte, kompensation eller lånevara. Det är vår policy.
mvh Little Kids Corner AB
missnöjd
mer än ett år sedan
Köpte en bilbarnstol m.m för ca 3000 totalt. Men tyvärr passade den inte åt min dotter då hon satt för framåtlutad i den. Ville byta stolen efter 1 dag, men personalen vägrade och det är väldigt dåligt att de inte upplyser att de inte bytar bilbarnstolar eller vagnar när man betalar eller köper varan muntligt!!! Är så besviken på den affär som innan var min favoritaffär, den tyvärr så väljer de hellre missnöjda kunder än en nöjd kund och förlorar på det. :(
Svar från företaget
Vi ger alltid möjligheten att prova bilstolen i bilen hur mycket man vill ihop med personalen för att just se om barnen sitter bra i bilstolen och att bilstolen sitter bra i bilen.
Men öppetköp på bilbarnstolar går tyvärr inte att ha för att vi ska vara säkra på att stolarna fortfarande är nya och att de inte har utsatts för ngn åverkan ex krock utan att det syns på stolen.. I praktiken skulle man kunna krocka en stol inom öppetköptiden och lämna tillbaka stolen till butiken. Butiken skulle då ovetandes kunna sälja den vidare till nästa kund.. Vilket strider mot hela våran policy.. Vi kan alltid garantera att de stolarna vi har på hyllan är helt nya och att de aldrig varit med om ngn krock eller dyligt.. Så för er konsumenters säkerhet så har vi inte öppetköp på Bilstolar.. .. Vi är ledsna att du har upplevt att du blivit orätt behandlad men det är en policy som vi håller benhårt på för allas säkerhet... Personalen informerar om detta och det står även på kvittot¨.
Emma
mer än ett år sedan
Underbar personal och stort utbud! Love it!
Svar från företaget
Vårt mål är alltid att få kunden att känna sig omhändertagen och att vi kan ge service på bästa sätt.. Vi lägger stor vikt på kunskap och information för att ni konsumenter ska få ut så mycket som möjligt på era besök i våran butik.
Vi är mycket glada och tacksamma för ditt positiva inlägg. Det ger oss en bekräftelse på att vi gör saker som upplevs som bra.,
Tack för ditt inlägg mvh Little Kids Corner AB
Anonym användare
mer än ett år sedan
Det finns inte många som slår de här på fingrarna när det gäller riktig FAKTA och KUNSKAP utav bilsäkerhet för våra barn.
Ska ni köpa bilbarnstol så kör hit! Ni kommer inte att ångra er!
Jag är så mycket "rikare" efter ett besök här. Rikare på kunskap och fakta.
Och i bilstolsdjungeln är det ett måste.
Man upptäcker ganska snabbt att det finns inte många stolar att välja mellan om man nu tycker att barnets säkerhet spelar stor roll.
De hjälper även till att installera stolen i bilen. Nu åker min 7 månaders så säkert som han bara kan.
Tack än en gång Pernilla! Du är duktig på det du gör.
De har även ett komplett utbud utav barnvagnar som man enkelt provar på deras barnvagnsavdelning.
Man slipper helt enkelt att köra hit och dit för att prova ut en vagn som passar.
Förvånad och Besviken
mer än ett år sedan
Jag kontaktade butiken eftersom en vagn gått sönder. Blev mycket dåligt bemött när jag ville reklamera ända tills personalen insåg att de kunde sälja en reservdel till mig. Då blev de genast trevliga igen. Riktigt dåligt att bara vara trevlig när man ska tjäna pengar på det. Jag har lagt åtskilliga tusenlappar på vagn, sitter, bilbarnstol osv. Nu går jag till annan butik med mina inköp.
Svar från företaget
Vi tar alltid hand om våra reklamationer vars produkter vi sålt.. men självklart behöver man ha kvitto med sig då man vill ha ngt på garanti.. våra grossister kräver det utav oss annars ersätter de inte produkterna. Vi kan tyvärr inte ersätta garantiärenden på butiksnivå vilket hade blivit massor på ett år hur gärna vi än hade velat göra det. Tråkigt att du upplever det som dålig service. Vi försöker alltid tillmötesgå men vissa kreterier måste vi hålla fast vid och det är våra leverantörer som tvingar oss till det. Har du fler missnöjen får du gärna kontakta butiken med det så vi får en chans att rätta till problemet.
mvh Little Kids Corner
Sara
mer än ett år sedan
Har handlat mycket i denna affär och har alltid blivit bra bemött och fått suverän service av den kunniga personalen. Har dessutom stort sortiment och bra priser.
Pauline
mer än ett år sedan
Trevligt bemötande och utmärkt service! Mina varor kom på utsatt tid och jag är mycket nöjd!
Svar från företaget
Vi tackar ödmjukast för ditt omdömme. Vårt mål är ju att hålla god service till våra kunder.
Skönt att vi får bekräftelse och feedback på att vi lyckas
Välkommen åter
mvh Little Kids Corner
Anonym användare
mer än ett år sedan
Köpte grejer via nätet (nappflaskor) - och fick vänta hopplöst länge på leverans. Var tvungen att gå till en annan butik IRL och handla samma flaskor under tiden - då jag inte kunde vänta så länge... :(
Svar från företaget
Vårat mål är att skicka varorna omgående.. Men i våra köpvilkor står det att det kan ta upp till 10 arbetsdagar. Eftersom vi har en fysisk butik också är där stor rullians på varorna kan det ibland ta lite längre tid och då ger vi ett besked på det. Ibland har även våra leverantörer leveranstider som är längre än vanligt till oss. Tyvärr blir det då att slutkonsumenten blir lidandes. Vi ber om ursäkt för att du har fått vänta på dina flaskor och hoppas på att det har löst sig på bästa sätt för dig. Man har alltid möjlighet att ringa eller maila kundtjänst och få ett exakt leveransbesked om det är så att man vill beställa en vara och få den väldigt fort. På så vis undviker man att behöva vänta eller behöva ge sig iväg och handla IRL. Vi plockar alltid ordrarna i den ordningen de kommer in och är det ngt speciellt kan vi alltid lösa det mvh Little Kids Corner AB
Sökord saknas