Om Kungsbacka Bilcentrum Försäljnings AB (First Stop Kungsbacka)

Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?

Kungsbacka Bilcentrum Försäljnings AB (First Stop Kungsbacka)s utvalda länkar

Innehållet i denna modul är ändrat av användare

Kungsbacka Bilcentrum Försäljnings AB (First Stop Kungsbacka), Företagsinformation

Officiell information

Juridiskt namnKungsbacka Bilcentrum Försäljnings Aktiebolag
BolagsformAktiebolag
Datum för upprättande22.02.1996
Org.nr:5565297529
ArbetsgivaravgiftRegistrerad
Aktiekapital1000000
Omsättn.intervall20000 - 49999
F-skattJa, registrerad för F-skatt
Registrerad för momsJa
SNI-bransch45110 Handel med personbilar och lätta motorfordon, 45201 Allmän service och reparation av motorfordon utom motorcyklar, 45320 Detaljhandel med reservdelar och tillbehör till motorfordon utom motorcyklar, 45202 Plåt-, lack- och glasreparationer på motorfordon utom motorcyklar

Exekutiva befattningar/Administration

Carl Gustaf BrobergOrdförande
Bo Staffan NilssonVerkställande direktör
Bo Staffan NilssonLedamot
Carl Gustaf BrobergLedamot
Lars Karl Mats MogrenSuppleant
Sven Patric HofréusRevisor

Omdömen om Kungsbacka Bilcentrum Försäljnings AB (First Stop Kungsbacka)

Maria Broberg

mer än ett år sedan

Köpt flera bilar här, alltid positivt bemötande från engagerade säljare, plus också för mycket trevlig verkstadspersonal!

Igor

mer än ett år sedan

Vi såg en bil på blocket som vi gillade så vi ringde företaget och fick reda på att den var kvar. Kan tilläggas att den då redan stått ute i 2 månader på blocket. Jag passade på att fråga så mycket som möjligt eftersom vi bor 25 mil från Kungsbacka och ville inte köra i onödan. Jag frågade flera gånger om skicket på bilen, utvändigt som invändigt och fick svar på att den i stort sett var som ny. Visst fanns det mindre stenskott och skador på lacken, men det hade de åtgärdat i deras verkstad. Försäljaren ville också förhandla om ett pris per telefon, vilket jag tyckte var ganska konstigt eftersom vi inte sett bilen med egna ögon. Vi kom dock överens om ett pris, förutsatt att bilen var i ett sådant skick som försäljaren beskrev. En lördag åkte vi upp till Kungsbacka för att provköra bilen, och eventuellt köpa den. Det första vi ser när vi kommer fram till bilen är en ca 30 cm stor spricka i framrutan. Dessutom har man haft hund i bilen. Inget av detta nämndes av försäljaren per telefon. När vi var färdiga med provkörningen gick vi tillbaka till försäljaren och påtalade bristerna och undrade om priset kunde justeras, alternativt om de kunde åtgärda dessa brister innan vi köper bilan. Vi fick ett nej! Seriösa eller?

Svar från företaget

Hej Igor, det är tråkigt att du känner så. Vi beskrev bilen och förklarade de brister som fanns tex en spricka i rutan och där efter gjorde vi också en prisjustering på telefon innan du begav dig iväg. Det känns märkligt att du missuppfattat det så. Bilen hade gått 9850 mil och var för övrigt i väldigt gått skick. Vi hoppas att du hitta en bil som upp fyller dina krav.

Mvh Kungsbacka Bilcentrum AB

peter

mer än ett år sedan

Hög ljudvolym och mycket spring, samma känsla för som McDonalds. Helt ok bilar dock.. Men som helhet, överskattat. Stans dyraste dessutom.

Hanna Svensson

mer än ett år sedan

Duktiga på bilar men tyvärr inte det bästa kundbemötandet. Man får ofta vänta länge på betjäning och att ringa funkar aldrig. Man får vänta 20-30 minuter som nummer 1 i kön och sen kopplas man bort pga av inga tillgängliga säljare.

Göran

mer än ett år sedan

Trevliga och kompetenta killar i verkstan. Mycket nöjd med reparationen av min plåtskada.

Kan varmt rekommendera denna avdelning och speciellt tack till Peter som utförde det fina arbetet på min Saab.

Möjliga telefonnummerformat

030056203003-005 620 30030-056 20 300300-56 20 30030-0562030