Om Konradssons Kakel

Välkommen till Konradssons Kakel i Bromma! I butiken hittar du det senaste inom kakel och klinker, badrumsinredningar, duschar och badkar och får hjälp av vår kunniga personal i val av material och tekniska lösningar. Förutom kakel och klinker kan du köpa badrumsinredning av hög kvalitet för funktionella och stilsäkra badrum.

Innehållet i denna modul är ändrat av användare

Bildgalleri

  • Konradssons Kakel Kakel, Stockholm - 1
  • Konradssons Kakel Kakel, Stockholm - 2
  • Konradssons Kakel Kakel, Stockholm - 3
  • Konradssons Kakel Kakel, Stockholm - 4

Konradssons Kakel, Företagsinformation

Officiell information

Juridiskt namnKonradssons Kakel Aktiebolag
BolagsformAktiebolag
Datum för upprättande25.06.1985
Org.nr:5562623636
ArbetsgivaravgiftRegistrerad
Aktiekapital200000
Omsättn.intervall100000 - 499999 tkr
F-skattJa, registrerad för F-skatt
Registrerad för momsJa
SNI-bransch46731 Partihandel med virke och andra byggmaterial, 47521 Specialiserad butikshandel med virke och byggvaror

Exekutiva befattningar/Administration

Annica Anette HagenOrdförande
Harri Niklas EstlanderVerkställande direktör
Harri Niklas EstlanderLedamot
Annica Anette HagenLedamot
Christian DeichmannLedamot
Lars Mikael SjödinExtern firmatecknare
Mats Erik Sture KåvikHuvudansvarig revisor

Omdömen om Konradssons Kakel

Linn Lorentzon

mer än ett år sedan

Har tyvärr en riktigt dålig upplevelse av Konradsson. Min första badrumsrenovering har blivit en tråkig upplevelse på grund av dem. Initialt fick jag ett jättebra intryck. Fick bra hjälp med val av produkter, samt kakel. Trevligt bemötande.

Jag Informerade om att tidplanen var ganska tight och att jag behövde både kakel och badrumstillbehör inom en viss tid. Jag var tydlig med när renoveringen skulle börja och när produkter behövdes. Enligt Konradsson var det inga problem att beställa via dem t

Robert Rydell

mer än ett år sedan

Stort tack för omkastar leveransen, grymt jobbat!

Daniel J

mer än ett år sedan

Fin butik, bra belyst, inspirerande att gå runt i, hjälpsam personal. Beställde kakel och klinker för rätt mycket pengar. Mosaiken var beställningsvara och skulle ta 3 veckor för leverans. När 3 veckor har gått hör min hantverkare av sig till dem och då visar det sig att leveransen är restad - ytterligare 2 veckor utan badrum. Kunde de meddelat detta tidigare? Kunde de kolla upp ordern och minskat förseningen? Ta inte denna firma om ni inte har gott om tid.

irriterad kund

mer än ett år sedan

För oss kostade det fler tusenlappar i onödan, vi köper vårt kakel på annat håll ,numera.

renoverare

mer än ett år sedan

Mycket bra och trevliga att prata planering av badrum med! Bra priser också när dom har kampanjer!

Linn Lorentzon

mer än ett år sedan

Har tyvärr en riktigt dålig upplevelse av Konradsson. Min första badrumsrenovering har blivit en tråkig upplevelse på grund av dem. Initialt fick jag ett jättebra intryck. Fick bra hjälp med val av produkter, samt kakel. Trevligt bemötande.

Jag Informerade om att tidplanen var ganska tight och att jag behövde både kakel och badrumstillbehör inom en viss tid. Jag var tydlig med när renoveringen skulle börja och när produkter behövdes. Enligt Konradsson var det inga problem att beställa via dem t

Björn Barr

mer än ett år sedan

Vi hamnade på Konradssons då firman som renoverade vårt badrum kunde erbjuda rabatt här. Det visade sig vara ett dumt beslut.
Oengagerade säljare och magert utbud i butiken, men framförallt: katastrofal hantering av beställningar.
Först fick vi fel golvbrunn hemskickad och monterad. När vi klagade ville Konradssons att vi skulle behålla den då "den var dyrare". Till slut gav de dock med sig. När vi beställde 45 extra kakelplattor hade personalen på Konradssons lyckats skriva in 45 000 i offerten. Tackar min lyckliga stjärna för att vi upptäckte det i tid.
Men ingenting går upp emot sagan om duschväggen. Vi hade beställt en vanlig sketen duschvägg i klarglas från Svedbergs. Först monterades en prickig av misstag. Efter att vi klagat beställde Konradssons en ny. Döm om vår förvåning när vi kom hem och möttes av en rökfärgad. Till slut fick vi rätt, men då hade vår badrumsrenovering dragit ut på tiden med två veckor.
Efter att min sambo skickade ett rasande mejl fyllt av invektiv drog de av halva kostnaden på duschväggen – det är det enda som räddar dem från ett bottenbetyg.

SL

mer än ett år sedan

Köper oxå mitt kakel på annat håll. Säljaren satt vid datorn o surfade på Aftonbladet.. Visade mig på fråga sedan snabbt tillbaka vid datorn igen!! Ofattbart! Ingen inspiration gavs där inte! Jag skyndade ut!

Anna

mer än ett år sedan

Jag köpte jättedyrt kakel av dem som visade sig vara helt fel när jag kom hem med det. Konradsson ville bara betala tillbaka en viss procent av priset eftersom det var beställningsvara.
Sedan råkade vi komma en dag efter det att garantin gick ut och då vägrade de att hjälpa oss.
Vi blev jättebesvikna och låter alla våra kommande kakelbeställningar, och vi är storkunder på kakel, gå till någon annan.

Louise

mer än ett år sedan

Enkla att ha att göra med och serviceinriktade. Helnöjd!