Innehållet i denna sektion är skapat av användare.
(3)
Mats Ydman
Utmärkt serviceinställning och förmåga att lösa akuta problem snabbt/direkt, som annars skulle tagit dagar/veckor att lösa! Ett kunnigt och kreativt arbetssätt som krävs i bl.a. denna bransch! Kombinerat med kunnighet och servicekänsla ger detta den bästa kombinationen!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Martin Elf
Dom är inget vidare, Servade min bil här och efter 2v fick jag ett meddelande i bilen att bromsarna var slut, detta berättade dom inte ens för mig och då hade dom ändå slängt på sommardäck (som var 0.5bar i, luft är tydligen sällsynt på detta ställe). tycker dom borde kollat bromsarna då.. när jag hämtar ut bilen så säger dom att jag måste byta kamrem på bilen, helst inom 1mån. Om en bilverkstad har bra koll så borde det ju rimligtvis vara så att man givetvis tar kamremsbytet i samband med service. Istället får jag en dyr offert på kamremsbytet i näven.