Om JULA
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
EKO Stormarknad
Varuvägen 2B
70236 ÖREBRO
Cramo Örebro
Södra vägen 16
70227 ÖREBRO
NordDesign Kök
Elementvägen 13
70227 ÖREBRO
Norgips Svenska AB
Stubbengatan 2
70344 ÖREBRO
Juridiskt namn | Jula Sverige AB |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 08.10.2013 |
Org.nr: | 5569447856 |
Arbetsgivaravgift | Registrerad |
Aktiekapital | 1000000 |
Omsättn.intervall | 5000000 - 9999999 tkr |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 47522 Specialiserad butikshandel med järn- och VVS-varor, 47521 Specialiserad butikshandel med virke och byggvaror |
Peder Arne Larsson | Ordförande |
Per Johan Sjöhagra | Verkställande direktör |
Per Johan Sjöhagra | Ledamot |
Karl-Johan Gunnar Blank | Ledamot |
Peder Arne Larsson | Ledamot |
Johan Henrik Mattias Palmqvist | Huvudansvarig revisor |
Rose-Marie Lejon
mer än ett år sedan
julgransbelysningen Anslut med ledlampor som köptes förra året, lamporna lyser ojämnt varför?
Kurt
mer än ett år sedan
Jula har tydligen ingen kvalitetskontroll när de gör inköp. Flera gånger har jag köpt saker som varit billiga och sett bra ut men visat sig vara rent skräp. Ex. En reservdunk för bensin, när den blev liggande på sidan rann hälften av bensinen ut, det visade sig finnas en öppning uppe vid handtaget. Ett hakgångjärn för förrådsdörrar. Efter montering föll en hake av. Normalt är den fastsvetsad i den bricka man monterar i regeln. Hör var den en svag lödning, ett slag med en hammare skulle få den att lossna. En termos där kokhett vatten var ljummet efter några timmar. Billiga saker utan värde, bortkastade pengar. Bl.a.
Solveig Hultgren
mer än ett år sedan
Vad jag tycker är dåligt! Skulle mejla Jula och fråga varför det inte står om deras lås till mc är SSF godkända men när man fyllt i e-postadressen kommer det upp som ett pop-up-fönster där det står "fyll i din e-postadress igen". Det är ju löjligheter i kvadrat men man gör det och klickar sedan i rutan för meddelande, då flyttar sig markören till rutan för e-postadress varpå den nyss inskrivna e-postadressen försvinner och man får börja om igen! Visar bara Julas koncept! Billigt och krångligt för kund!
Thomas
mer än ett år sedan
Inget ont om personalen, men det är för mycket Made in Kina över allt de säljer, och då menar jag extremt mycket av det billigaste skit man kan hitta i Kina. Jag har tappat räkningen över antal gånger jag fått sätta mig i bilen in till Jula för att göra en retur på skiten de säljer. Dock vill jag påpeka att svarta sopsäckar håller måttet, än i alla fall.
Dando
mer än ett år sedan
Problem med returen trasiga maskinen 30 minuter efter köp har kommit tillbaka med grejerna tyvärr problem att får tillbaka pengar för varor som var köpt i jula och fungerar inte ,aldrig mer jula!!!
SH
mer än ett år sedan
Jag hade köpte ett fjantigt larm på Jula. Det var i form av ett inspelat hundskall som skulle fungera genom dörrar och väggar! Fungerade inte alls. Hade hjälp av en vän och larmet reagerade inte trots att vännen rörde sig utanför ytterdörren och larmet stod enligt bruksanvisning. Provade på flera olika sätt. Först när dörren öppnades startade larmet! Skräp från start så jag var tillbaka till butiken och ville lämna tillbaka det. Blev nästan vägrad med orden att om det var fel på larmet så skulle de skicka det på lagning!!! En lagning som jag s.a.s skulle få betala då, dels genom att ha köpt en produkt som inte fungerar och sedan vara utan både pengar och produkt! Hur länge då kan man undra. Påpekade då att jag inte trodde det var något "fel" på larmet jämfört med de andra larmen de hade där inne av samma typ utan det var skräp! Då fick jag efter mycket om och men lämna tillbaka den. Då förstod jag att om man som kund betalar för en felfri vara och kommer tillbaka med produkten nästa dag för att det är fel på den så får man inte en annan likadan produkt med sig hem utan då ska den lämnas in på lagning!!!! Hur länge ska man behöva vänta på den lagningen??? Handlar inte på Jula längre.
Leif
mer än ett år sedan
Köpt värmepump och tank för över 40.000 och ringer telefonsuppert för frågor om installation. Samtal 1 pratar med 2 personer och sedan 20 minuters väntan utan att något händer.
Samtal 2, snabbt svar men när jag ställer frågor om installation så hänvisas till rörinstallatör, något svar får jag inte. När jag påpekar att dokumentationen är bristfällig alternativt produkten är felkonstruerad slutar det med att supporten slänger på luren i örat på mej. Uslaste supporten jag någonsin träffat på.
pommerisch
mer än ett år sedan
Ni har grasklippare för 1295. Sedan tillkommer en expeditionsavgift på 295 kr. Ni säger inget om vad frakten kostar. Riktigt dåligt.
Sökord saknas