Om ILVA Malmö
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
C Nilsson Kontorsservice AB
Kantyxegatan 24
21376 MALMÖ
Peter Åberg Möbler & Inredning AB
Bellevuevägen 27
21772 MALMÖ
Strega
Regementsgatan 82
21751 MALMÖ
RUMRUM AB
Gustav Adolfs Torg 10A
21139 MALMÖ
Juridiskt namn | Ilva Swe AB |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 13.01.2009 |
Org.nr: | 5567758312 |
Arbetsgivaravgift | Registrerad |
Aktiekapital | 100000 |
Omsättn.intervall | 100000 - 499999 |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 47591 Specialiserad butikshandel med möbler för hemmet, 47532 Specialiserad butikshandel med inredningstextilier |
Martin Krogh | Ordförande |
Martin Hallund | Verkställande direktör |
Martin Krogh | Ledamot |
Martin Hallund | Ledamot |
Ulrik Greve Jakobsen | Ledamot |
Per Mølgaard Pedersen | Särskild delgivningsmottagare |
Åsa Catharina Elisabeth Markefors | Huvudansvarig revisor |
Visar 4 av 7
Frans af Schmidt
mer än ett år sedan
Trodde att ILVA-möbler var ett snäpp upp kvalitetsmässigt jämfört med vissa andra möbelvaruhus, men där hade jag uppenbarligen fel. ILVAs kundservice är dessutom under all kritik, på gränsen till kundfientlig. Köpte ett hyfsat dyrt matsalsbord, vars yta sprack upp efter bara några månaders helt normal, mild, användning. ILVA:s reklamationsavdelning använder precis alla argument man kan rota upp för att hävda att det är ett handhavandefel, och vägrar ta tillbaka eller åtgärda bordet. Har aldrig v
Gustav azrak
mer än ett år sedan
Sämsta kundtjänsten när varor är defekta. HANDLAR HELLRE PÅ IKEA OCH HAR SAMMA SAKER HEMMA SOM ALLA ANDRA! skäms Ilva, aldrig mer!!!
Ulla L
mer än ett år sedan
Kvalitetsmöbler till bra priser, hjälpsam personal. Inga problem med leveransen.
My
mer än ett år sedan
Hade hittat en vara på Internet som jag ville ha, fick hjälp av totalt 4 personer hehe :) De hjälpte alla mig och jag fick även rabatt! Jättehjälpsamma och sjukt snygga grejer har dem.
Missnöjd kund
mer än ett år sedan
När man ringer att beställa hemleverans får man en leveranestid mellan 09:00-17:00.
Dagen innan får man ett 3-timmar-intervall leverenstid via SMS (vilken dålig kommunikation med kund??), i princip är man låst hela dagen!
Nästa gång ska jag handla på ILVA när jag har gått i pension för att ha tid att sitta hemma hela dagen att ta emot paket från dem....hahahahaha
Farshad Akhondi
mer än ett år sedan
Otroligt dåligt bemötande från den svenska kundtjänsten.
Leveransen planerades på en röd dag, med motiveringen att det inte är en röd dag i Danmark.
Inget som helst förhandlingsutrymme, ny leverans skulle kosta 1500 extra.
Eva J
mer än ett år sedan
Sambon och jag köpte en soffgrupp på Ilva i höstas. Vi är väldigt nöjda med möblerna, men ett minus är servicen. Sambon var tvungen att ta ledigt från jobbet en hel dag p g a leveransen.
Sussie
mer än ett år sedan
Personalen är fruktansvärda! Jag var inne och skulle köpa en lampa! Hon var så otrevlig ville inte ens följa med för att se vilken lampa det var! Sam det står i annonsen att det är 20% Rabat på alla varor, men hon sa absolut inte! Gick till en annan säljare fick rabatten ! Samt köpte möbler för 50000kr fick ingen Rabat eller fri hemleverans! Otrevlig otrevlig personal! Har lust att avboka hela köpet! Samt ta kontakt med chefen dom är såååå otrevliga! Tycker dom alla ska tänka om innan dom handlar!
PK
mer än ett år sedan
Tänk på vid kontakt med kundtjänst att det som sägs i telefon kan ändras av personalen till deras fördel i vidare kontakter med samma kundtjänst och person..Samt muntligt rapporteras upp till ledningen..Det har vi fått erfara tyvärr..Ingen shopping i det huset mer
Pekko Lehtikangas
mer än ett år sedan
Min vän Jonas köpte en soffa idag och damerna i kundtjänsten gjorde ett fantastiskt jobb med att lösa vårt dilemma med frakten. Underbara. Jag vet var jag kommer öka mina möbelinköp i framtiden.
Sökord saknas