Innehållet i denna sektion är skapat av användare.
(21)
Anders Danielsson
Ändrar nu mitt omdöme efter att ha varit i kontakt med dom och de har nu löst sig jättebra. Dom har verkligen gjort ALLT för att jag ska bli nöjd. Verkligen kanon hur bra kundservice dom har, kommer absolut att handla av dom fler gånger
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Anders Danielsson
Beställde en åkbar gräsklippare av dom. Den fanns i lager och leverans tiden skulle vara 3-5 dagar men leveransen tog hela 15 dagar!!! Mailade dom 3 gånger och frågade om dom hade skickat den men dom orkade inte ens svara på mina mail... Nej finns bättre ställen att handla på än där så de blir inga mer köp av dom....
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Victor Jönsson
Dåligt. Skulke köpt huggarbyxor men gick ut ut butiken igen pga att ingen av personalen kom fram och frågade om jag ville ha hjälp. Efter en kvart tjugominuter hade 3-4 st av personalen bara gått förbi utan att hälsa eller äns titta på en. I mitt tycke ska man inte behöva gå och fråga efter hjälp i en butik som sägs att ha bra service. Har hört från ett fler tal som tycker det är bristfälligt bemötande när man kommer in.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
ulf melander
Ett helt fantastiskt företag, beställde varor på morgonen ,och samma dag ringde inge och frågade om jag var hemma dagen efter för då kunde han ta med sig varorna jag beställt och lämna dom här dagen efter. han åkte en då förbi snacka om SERVICE!!!! Och jag köpte en åtelkamera som inte fungerade, fel på antennen. ringde, och de skickade en ny samma dag fick den innan jag han skicka tillbaks den söndriga. HEDER ÅT ETT SÅNT FÖRETAG!!!!!!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Tomas
Svagt!
Beställde ett vapenskåp med hemleverans. Leveransen vil ljag ha för att jag själv inte förmår bära tungt i trappor utan hiss. väl framme vid leverans så bär fraktbolaget inte upp skåpet för trapporna, eftersom det är tungt... Jag får kontakta Hylte som påpekar att det självklart inte ingår? hemleverans är alltså, nästan hemleverans... Jag ifrågasätter informationen de har på sidan, där det inte informeras om att hemlevarns inte innebär leverans till dörren men får tillbaks att dom minsann omsätter 120 miljoner per år och det är jag som kommer med orimliga krav då ingen annan klagat... Jag försöker häva köpet vilket inte godtas, trots att Hylte håll med om att informationen på hemsidan är bristfällig... Samtalet avslutas med ett...ta du och fixa det där, det blir bäst för dig...
ruskigt svagt och tveklöst sista gången något beställs från detta skojare företag!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Hylte Jakt & Lantman AB svarar
Vi har sålt vapenskåp för många miljoner per år i 15 år, men aldrig någonsin haft någon kund som tror att det ingår uppbärning i lägenheten i priset. Dessutom var det ett litet skåp med vikten c:a 80 kg. Vi rekommenderade kunden att lyfta av dörren, då blir det inte mer än c:a 40 kg, vilket två man lätt klarar. Föreståndare Karl-Göran Karlsson
Mer än ett år sedan
Finfint!
Personalen är alltid trevlig och hjälpsam. Bra sortiment men väl höga priser på vissa produkter.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Marcus Gunnarsson
Julklapp.
Jag fick i julklapp en sk. eftersökslampa av märket Genzo. Nyfiken som tusan plockade jag ihop delarna i paketet och till min stora besvikelse fanns det inget som helst liv i lampan. Jag mailade till Hylte Lantmän och fick ganska snabbt (10h senare) svar från Fredrik som lät meddela att felet troligen satt i batteriet och att han gensat skulle skicka mig ett nytt. 2dagar senare låg det ett kuvert i brevlådan och jag upplever nu en ljusare tillvaro på östgötaslätten.
Extremt kundvård och ett trevligt samt smidigt bemötande.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Jonas Gustavsson
Kanon!
Snabb och helt perfekt service vid reklamation, vill verkligen hjälpa till vid problem. Verkligen föredömligt, andra borde se och lära :)
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Magnus
Köpte en Genzo. Urkass radio som har krånglat i 2 år.Dom pratar skit om andra märken och säljer på dig en gammal skitradio i nytt skal. Köp ett känt märke som Lafayette,Zodiac,Icom eller Albecom
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Hylte Jakt & Lantman AB svarar
Hej Magnus, Genzo är enl vår bedömning ett av Sveriges i volym största varumärke idag, kanske rentav störst. Varför den är så billig, beror på att vi köper jättevolymer kontant direkt i fabrik utan mellanhänder. Ang produktutveckling, vilken sker i Sverige, är Genzo Royal en helt nyutvecklad produkt rakt igenom. Reklamationsnivån är så låg som 2 procent, vilket är en nivå som andra bara drömmer om. Kvalitets och prestandamässigt kan inte tre officiella tester ha fel. Om Du inte är konkurrent utan verkligen har en radio, hör av Dej till mej omg så skall jag lösa Dej på ett bra sätt. Vi går aldrig ifrån Dej utan att Du är nöjd. Hoppas inte Du gör som han med antennerna, spyr galla och sen inte vågar höra av Dej.
Bästa Jägarhälsningar Karl-Göran Karlsson Föreståndare
Mer än ett år sedan
mattias
produkterna uppfyller förhoppningarna servicen från personalen är helt kanon