Om Eldstaden
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att det är gratis att fylla i din företagsinformation på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att det är gratis att fylla i din företagsinformation på Eniro?
Juridiskt namn
Eldstaden i Jönköping AB
Bolagsform
Aktiebolag
Datum för upprättande
09.01.2006
Org.nr:
5566959069
Arbetsgivaravgift
Registrerad
Aktiekapital
100000
Omsättn.intervall
5000 - 9999 tkr
F-skatt
Ja, registrerad för F-skatt
Registrerad för moms
Ja
SNI-bransch
43999 Diverse övrig specialiserad bygg- och anläggningsverksamhet
Anonym
moreThanAYearAgo
Ingen bra kundupplevelse.
Dålig återkoppling. Produkter uppfyllde inte förväntningar och som lovat. Önskar i efterhand att jag annullerade ordern.
En effekt av att man bedriver företag med sällanköpsvaror? (bryr sig inte om kundnöjdheten när återkommande kunder inte är målet) När ordern är lagd minskar/dör kommunikation ut, intresset svalnar och det är segt med svar, leverans, arbetet, och det dröjer mer än nödvändigt i alla delar och tar lång tid. Man får jaga svar och driva på projektet.
Mari Nilsson
moreThanAYearAgo
Supertrevliga på alla sätt. Snabba med offerten, kunniga och tillmötesgående. Kan starkt rekommenderas.
Mari
MH
moreThanAYearAgo
Att få en offert är omöjligt! Inget svar när man ringer och den som vet något är aldrig på plats. Kaminen står idag på plats efter många turer och "glömda" beställningar. Kommer ej anlita dessa igen utan kommer prova annan leverantör.
responseFromCompany
Tråkigt att just du upplever det så, kan bara be om ursäkt i så fall. De allra flesta kunder som vi har är alltid nöjda med resultatet.
Mvh Patric Davidsson (VD)
MJ
moreThanAYearAgo
Nu har vi ringt och tjötat på att få en offert.
Efter många om och men så fix vi den nu väntar vi på ett besked om leverans tiden.
Verkar som de inte vill ha några jobb
Anonym
moreThanAYearAgo
Ingen bra kundupplevelse.
Dålig återkoppling. Produkter uppfyllde inte förväntningar och som lovat. Önskar i efterhand att jag annullerade ordern.
En effekt av att man bedriver företag med sällanköpsvaror? (bryr sig inte om kundnöjdheten när återkommande kunder inte är målet) När ordern är lagd minskar/dör kommunikation ut, intresset svalnar och det är segt med svar, leverans, arbetet, och det dröjer mer än nödvändigt i alla delar och tar lång tid. Man får jaga svar och driva på projektet.
nöjd kund
moreThanAYearAgo
utmärkt service, snabba offerter, snyggt gjorda jobb, jättenöjd! Rekommenderas!
farmor
moreThanAYearAgo
bra att ha med att göra! Trevliga och kunniga med ett gott öga för vad som passar.
Billy F
moreThanAYearAgo
Installerade en spiskassett åt mig. De är inte direkt snabba på att höra av sig men annars mycket pålitliga och trevliga att ha att göra med.