Om Auto Biluthyrning

Uthyrning av personbilar, skåpbilar, minibussar och släp. Stort urval av bilmodeller. Välkommen till oss eller besök vår hemsida.

Våra fordon

Vi har fordon till bröllop, flytt, semester, studentmottagning, filminspelning, knatteturnering, företagsutlykt eller affärsresa. För varje tillfälle i livet har Auto Biluthyrning en bil. Personbilar, kombibilar, minibussar, SUV:ar 4x4 bilar, transportbilar i olika storlekar. Med 450 bilar i vår vagnpark fördelade på tre stadsdelar är det lätt att hitta rätt modell till rätt tillfälle. Våra helförsäkrade bilar är alltid av senaste årsmodell vilket garanterar att du färdas tryggt med högsta komfort till ett lägre pris. När du hämtar ut din hyrbil är den alltid fulltankad, nyservad och grundligt rengjord så väl invändigt som utvändigt.

Auto Biluthyrnings utvalda länkar

Bildgalleri

  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 1
  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 2
  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 3
  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 4
  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 5
  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 6
  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 7
  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 8
  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 9
  • Auto Biluthyrning Bilhandlare, Stockholm - 10

Auto Biluthyrning, Företagsinformation

Officiell information

Juridiskt namn

Frank & Jeansson Försäljnings Aktiebolag

Bolagsform

Aktiebolag

Datum för upprättande

27.11.1980

Org.nr:

5562072594

Arbetsgivaravgift

Registrerad

Aktiekapital

100000

Omsättn.intervall

50000 - 99999 tkr

F-skatt

Ja, registrerad för F-skatt

Registrerad för moms

Ja

SNI-bransch

77110 Uthyrning och leasing av personbilar och lätta motorfordon, 45110 Handel med personbilar och lätta motorfordon, 68201 Uthyrning och förvaltning av egna eller arrenderade bostäder, 77340 Uthyrning och leasing av fartyg och båtar

Exekutiva befattningar/Administration

Visar 4 av 5

reviews aboutName

T

Torun Sarah Foxen-Stjernswärd

moreThanAYearAgo

Jättefina bilar och trevligt bemötande. Kändes tryggt.

Johan

moreThanAYearAgo

Varför ska man hyra era bilar som ni haft x-antal år nu och som gått bra många tusen mil, när det finns andra firmor som byter ut sina bilar efter bara något år eller visst antal mil och dessutom till betydligt bättre priser. Sen gör svaret "Den kommer kanske in på xxxdag", på en förfrågan inte speciellt lockande att fullfölja sin bokning. Frågar man på ett specifikt datum så är det förmodligen då man vill hyra, inte plus/minus några dagar.

Mats

moreThanAYearAgo

Tyvärr verkar företaget ha mycket att lära av andra uthyrare. Håller också med Jonas i inlägget från 19.12.10. Antingen kommer bilen in på "torsdag" eller inte. Sen vore det ju bra om det framgår på hemsidan vilka bilar som finns på vilka kontor. Ofta man får till svar att "vi har vidarebefodrat ditt mail till kontoret på XXX" men inte f*n är det någon som återkopplar, det gör ju att man väljer något annat företag..finns ju en del liksom. Men dem har väl sina stammisar och det är till dem som bilarna hyrs ut och/eller hålls för, för det är sällan det finns lediga bilar, ens om man gör en förfrågan månader i förväg.

Erik

moreThanAYearAgo

Lär er lite om kundbemötande både via telefon, mail och vid personlig kontakt. Alla faktorer spelar roll när det kommer till service. Man kan ju tro att ett mail inte är så viktigt hur man svarar på men för mig som kund är det. Lär er!

Anders

moreThanAYearAgo

Är man ett litet företag så borde man vara mer mån om de som är eller vill bli kund och värdera alla lika mkt. Men tyvärr gäller inte detta på Auto Biluthyrning. Det är sällan jag blivit särskilt trevligt bemött vare sig på plats på kontoret eller i kontakt med dem via telefon eller mail. Om de inte ens kan vara trevliga (lite extra dessutom) varför ska jag då anlita dem, när t.ex Hertz är 10ggr trevligare. Sen förstår jag inte deras bilpolicy. Ena veckan kan de ha en ny bil, och sen veckan efter är den borttagen. Vissa modeller verkar dem dock ha väldigt länge. Som XC60, hur långt har den gått nu t.ex.

Jonas

moreThanAYearAgo

Oftast vet dem inte om en bil finns tillgänglig, "den kan komma in på måndag" har jag fått till svar de gångerna jag gjort en förfrågan. Antingen JA eller NEJ inte kanske. Har man inte bättre koll på var och när bilarna kommer tillbaka eller är det så att det finns andra viktigare kunder som har "företräde"