Om Apotek Hjärtat
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att det är gratis att fylla i din företagsinformation på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att det är gratis att fylla i din företagsinformation på Eniro?
Företagslån
Ansök om lån upp till 5 miljoner kronor
Vi på Eniro vill att det ska vara enkelt för svenska företag att nå ut och växa på internet - därför har vi samlat allt du behöver veta om digital marknadsföring under ett och samma tak.
Juridiskt namn
Apotek Hjärtat AB
Bolagsform
Aktiebolag
Datum för upprättande
19.12.2008
Org.nr:
5567738249
Arbetsgivaravgift
Registrerad
Aktiekapital
100000
Omsättn.intervall
> 10000000 tkr
F-skatt
Ja, registrerad för F-skatt
Registrerad för moms
Ja
SNI-bransch
47730 Apotekshandel, 47919 Postorderhandel och detaljhandel på Internet med övriga varor
Ordförande
Ledamot
Ledamot
Ledamot
Visar 4 av 11
Annelie
moreThanAYearAgo
Sökte på Eniro efter ett djurapotek. Detta var första träffen men när jag väl var där så fanns ingen som kunde något om djur eller det läkemedel som jag behövde. Ville ta hem det till dagen efter fastän behandlingen var akut. Dåligt. Söker mig till ett riktigt djurapotek nästa gång.
C
moreThanAYearAgo
Fick kvitto på en artikel fastän jag köpt två på recept. "Glömde" att upplysa om, eftersom min läkare skrivit ut ett läkemedel med en dos som inte fanns längre, att, eftersom jag fick lägre dos av läkemedlet så går det inte på högkostnadsskyddet. URUSELT! Konstiga var att det gick ju att köpa på recept ändå. Snacka om dubbelmoral. Otrevliga i telefon, dåliga linjer och personal som har svårt att förstå vad jag säger och tvärtom. Eller så är de enbart ovilliga att prata i telefon. Ville bara att man skulle lägga på och komma förbi trots att man endast var på genomresa och inte bor nära något Cura apoteket. Ingen info om var man ligger i högkostnadsskyddet på kvittot, som man först ser hemma, då de förseglat det med läkemedlena i en påse. Sa på telefon att vi har nytt datasystem så vi brukar fråga våra kunder (inte mig dock) om man vill ha ett extra kvitto på det. Oproffsigt! Ingen ursäkt för något. Trots att de tog enormt lång tid på sig när jag var där, får de en tvåa för att de var trevliga när jag var där iaf. Konstigt nog så "kan" de inte ringa upp läkaren som ordinerat ett läkemedel vars dos utgått för att byta ut det. "Det finns inget vi kan göra". Annat var det förr iaf, då gjorde ju vanliga apoteket det, men det kanske slutat med den servicen förstås. Men jag skulle nog säga att de inte "vill" göra det. Så gå till ett annat apotek.
Sökord saknas