Innehållet i denna sektion är skapat av användare.
(551)
Mikael Habel
Paket fastnat i Västerås i en vecka utan att de meddelar mig. Först efter en halvtimme i telefon säger de att chauffören saknar portkod. Har inte ens begärt hemkörning. UPS borde vara förkortning för Usel Paketservice.
8 månader sedanSvaraAnmäl
dakungpung@hotmail.com
Det sämsta jag har varit med om! Om man väl får tag på någon så sitter dom och blåljuger och hittar på nya bortförklaringar varje gång. Dom lovar dag efter dag att ”imorgon kommer ditt paket” som det inte gör. Dom har en vidrig kundtjänst som är både inkompetenta och otrevliga. Dom dumförklarar en när man ringer och försöker skylla över problemen på dig som kund!
10 månader sedanSvaraAnmäl
Johan Hansson
Urusla. Väntar på ett paket som inte kommer. UPS påstår att chauffören varit här men det har han inte, inte heller har molgan lämnat någon gul lapp. Kundtjänst säger att han inte kom in i porten, jag bor i hus.
UPS lurar sina kunder genom att sälja tjänster dom inte levererar.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Jonas Hansson
Ringer för att fakturan ser väldigt konstig ut och efter service har gått igenom mina frågor (som blivit dåligt besvarade) nämner de BG nummer som inte motsvarar det jag fått på min faktura. När jag säger att det BG inte stämmer med min avi får jag svaret att "det står längre ner" (vilket det inte gör). Inte heller ska jag ange det angivna OCR numret. "Inget OCR ska anges". Vad hade hänt om jag betalat fakturan såsom jag fick den, med fel BG och OCR? Helt otroligt.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Åke i Eskilstuna
UPS har alltid levererat enligt utsatt tid. De är bra i kommunikation; SMS mm. Kundtjänst mycket bra med vänliga och upplysande svar.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Gustaf Lundh
Mina paket var helt demolerade. De hade spelat fotboll med paketen. 120 av 200 varor var trasiga. Inkompetenta medarbetare. Helt värdelöst gränssnitt på hemsidan. Helt värdelös information. Helt värdelös kundservice om man ens får tag på dem. UNDVIK DETTA FÖRETAG TILL VARJE PRIS
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Rebecca Borg
Otroligt dålig kundservice! De ljuger och påstår att de har försökt leverera paket, men åker direkt till ombud. Detta har hänt upprepade gånger. Vi har kamera på utsidan och har varit hemma hela dagen ett paket ska levereras. Trots det får vi meddelande att de har försökt leverera. Det är 100 % omöjligt att vi har missat det. Kameran registrerar allt som händer och sparar det.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Mikael Andersson
Världens lataste chaufförer som är så arbetsskygga att de förmodligen redan är i Guinness Book of records ! De kör hellre och fikar med sina kompisar än levererar kundernas paket.
En gång av tjugo får man sina paket.
Supporten är precis lika oseriösa och dessutom lögnaktiga som få.
Att företaget ens kan existera med så otroligt dålig service är ett mysterium !
Jag tror jag vet vad UPS står för
Un Professional Service
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Härdin Lars
Som alla andra skriver här så är det fasiken det sämsta företaget på att leverera. Har betalat för att få det levererat till dagen efter, men det dyker inte upp, 5 senaste gångerna har det varit samma sak, förra gången tog det 6 dagar. Det tråkiga är att jag vill kunna kräva tillbaka fraktkostnaden av dom men det går tydligen inte.. pajasföretag!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Anders Larsson
Har betalt min försändelse den 11/7 men inte fått något paket ännu. Urdåligt bemötande från kundtjänst,Kan inte göra något får jag till svar.