Om Taxi Alingsås

Taxi Alingsås är ett av stadens äldsta serviceföretag med anor från 1925. Du kan även boka taxi via hemsidan! Välkommen!

Innehållet i denna modul är ändrat av användare

Taxi Alingsås, Företagsinformation

Officiell information

Juridiskt namnTaxi Alingsås Aktiebolag
BolagsformAktiebolag
Datum för upprättande02.05.1988
Org.nr:5563249118
ArbetsgivaravgiftRegistrerad
Aktiekapital241000
Omsättn.intervall10000 - 19999
F-skattJa, registrerad för F-skatt
Registrerad för momsJa
SNI-bransch49320 Taxitrafik

Exekutiva befattningar/Administration

Erik Magnus Fredrik LibergerOrdförande
Erik Magnus Fredrik LibergerLedamot
Samet MorinaLedamot
Mohammad Mansoor ShaghasyLedamot
Naef Mohammad ShahpoorSuppleant
Bo Per-Arne HafströmExtern verkställande direktör
Joakim Erik Gustav LindholmRevisor

Omdömen om Taxi Alingsås

Irma Freiholtz

mer än ett år sedan

Helst -1 vid större evenemang i Göteborg finns inga bilar när man kommer tillbaka till Alingsås runt midnatt så dåligt. Får upplysning att tidigast man kan få bil är om 50 minuter. Telefonist säger alla bilar är på långkörningar, kom med bättre förklaring nästa gång. Telefonist säger oxå att den sitter i lokalen, i så fall har dom nog byggt en källare under huset för där var kolsvart. Så jäkla dåligt

Tina

mer än ett år sedan

Taxi Alingsås ser till att personalen har det bra o då gör de naturligtvis ett bättre jobb gentemot kunderna som får bättre service o trevliga chaufförer

Jörgen Larsson

mer än ett år sedan

"Serviceföretag med anor från 1925" Det finns en förklaring till varför de marknadsför sig med historisk service. Bokade tur och retur till Landvetter. På utresan kom inte någon taxi så vi fick ringa när de var ca 20 min försenade. 10 min efter dök det upp en stackars ovetande chaufför som tyckte detta var pinsamt (ingen skugga över chauffören som var en "riktig" taxichaufför). När vi skulle åka hem stod det då någon chaufför med vårt namn och väntade ihop med de andra? Nej, vi fick själva leta upp bilen som kom 20 min efter avtalad tid. Dessutom hade han slagit in ett för högt fastpris på taxametern.
Fel att klaga på ojust konkurrens när man tar hand om kunderna på det sättet.

Tina

mer än ett år sedan

Bra arbetsgivare som ständigt jobbar på att förbättra servicen till kunderna!