Om Tassar & Morrhår Zoobutiken
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Juridiskt namn | Zoobutiken T&M AB |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 01.06.2006 |
Org.nr: | 5567050884 |
Arbetsgivaravgift | Nej |
Aktiekapital | 100000 |
Omsättn.intervall | 1500 - 2999 tkr |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 47762 Specialiserad butikshandel med små sällskapsdjur |
Ulf Toni Stefan Andersson | Ordförande |
Lars Fredrik Holtskog | Verkställande direktör |
Ulf Toni Stefan Andersson | Ledamot |
Bert Ove Kenneth Andersson | Ledamot |
Lars Fredrik Holtskog | Ledamot |
Lars Göran Christer Andersson | Ledamot |
Anders Daniel Johansson | Huvudansvarig revisor |
Niclas Jacobsson
mer än ett år sedan
Tycker att personalen som står i kassan kan bjuda lite mer av sig själva. Det känns ibland som att man kommer och stör mitt i fikat.
Ninni
mer än ett år sedan
Jag betalar gärna någon krona extra för servicen! Vilket lyft sedan renoveringen!
ingrid
mer än ett år sedan
Här har de allt, kunnig personal och stort sortiment och har de inte det man behöver hemma, så beställer de hem.
Sanna
mer än ett år sedan
Fattar inte att man inte hajar att behandla folk som kunder utan som att man stör. Går aldrig hit igen!
Hanne och Jonas
mer än ett år sedan
Hur kan man stå och prata med varandra och leka med mobilen när man har fullt med kunder i butiken. Uselt! Nästa gång handlar jag på Zoomaster eller Garnngården istället.
Lurad
mer än ett år sedan
Jag har aldrig blivit så oförskämt bemött som jag blev här. Min hunds uppfödare berättade för mig vilken borste jag skulle ha men det fick jag bara höra var fel. För de skulle minsann veta bättre. Den borste som jag köpte på deras inrådan visade sig bara vara skräp enligt de som kan. Fy vad dåligt!!
Springermatte
mer än ett år sedan
Stort o bra utbud och personalen ok. Men "trimmet"?? En äldre kvinna påstod sig vara expert på min ras, så hon behövde inte alls lyssna på hur jag ville ha det. Sen hämtar jag tillbaka en hund som ser ut som allt annat än en välklippt springer. Hon var dessutom ganska otrevlig! Aldrig mer! Men nästa gång klipptes han av en annan kvinna och blev jättebra.
Fin butik!
mer än ett år sedan
Tassar och Morrhår är mycket kunniga inom akvariestik, superba rent ut sagt!
Dem ger ut helt rätt kunskap!
Gnagardjuren har det också bra, stora fina burar och köpta av seriöst uppfödda djur.
Dock så säljer dem aldeles för inäringsrik "hamster/gnagarblandning" och dem ordinerar fel foder till tamråttor.
Ett stort plus med gnagardjuren är att dem aldrig säljer ett marsvin, råtta etc ensam utan att man har ett annat djur av samma art hemma! Mycket ansvarsfullt vill jag säga, ett sådant flockdjur vantrivs av att vara ensam.
Fådlarna har det väldigt bra och dem är även kunnigare än de flesta andra som säljer fåglar (dock kan det bli bättre)
Däremot, som en del andra skriver i sina omdömen så vill jag påstå att servicen inte är den bästa, inte på söndagar i alla fall.
Då är det någon annan personal, dem är inte kunniga, dem är lite hånande, och tror sig veta allting medans jag som kunden vet mycket bättre och får tillrätta visa personalen.
Ett stort minus! Annars hur bra som helst!
kund
mer än ett år sedan
Mycket bra butik med allt man kan önska till alla typer av husdjur.
johan
mer än ett år sedan
Man kan inte vara bäst på allt man säljer som många tycker är man som kund intresserad av något så läser man väldigt mycket om just den arten är man nybörjare med djur så är de flesta råden bra att börja med innan man själv börjar ta in mer kunskap från andra källor.
hadde själv några frågor om räkor och fick då en bra rundtur i ett forum som bara handlade om räkor jättebra för att skulle en i personalen kunna allt om tex räkor så skulle det ta flera dagar.
och om det skulle vara en sjuk fisk man fått hem eller dödsfall så har det aldrig varit något problem med att få nya fiskar.
va då dyrt så många anställda och stor lokal med många arter och tillbehör så måste det kosta.
bra jobbat både ägare och personal.
Erfarenhet
mer än ett år sedan
Jag tycker det är väldigt dyrt, rena skämtet egentligen särskilt på saltvatten, och han som äger det vet ingenting om saltvattenfiskar han har dom bara för att tjäna pengar.
Svar från företaget
Nej det är helt fel , vi har dem inte för att tjäna pengar utan för att visa att det finns mer än sötvatten som man knakande ha hemma , vi utger oss inte heller för att vara experter på saltvatten. Tror inte att du har en aning om vad investeringen i saltvattens anläggningen kostat oss , den har kanske betalat sig om 10 år om vi har tur. Men vi tycker det är kul att anta utmaningen och vi vänder oss faktiskt mest till dom som vill prova på nått nytt som de inte gjort tidigare. Alltså inte till typ signatur ovan " erfarenhet " ska man gnälla kan man göra det med sitt egna namn som signatur , verkar ju inte som att man kan stå för vad man säljer annars.
, hälsningar Håkan , butiksägare
Sanna
mer än ett år sedan
Min hund blev kallad blandras och jag fick höra att min uppfödare nog inget kunde. ALDRIG kunde jag tänka mig att få höra sådant av folk som ska kunna sina saker. Illa!
Storfiskarn
mer än ett år sedan
Växjös bästa djuraffär utan tvekan. Bra och kunnig personal. Förstår inte hur ni lyckats bete er för att uppfatta dom som otrevliga. Två tummar upp. =)
stina
mer än ett år sedan
kommer inte gå dit igen.
Elin
mer än ett år sedan
Butiken är alltid välfylld och välstädad. De som jobbar här är väl som folk är mest men de verkar inte precis kunna så mycket om hundar eller pälsvård. Fick med en borste som min uppfödare säger bara förstör pälsen. Trimmet vågar man ju inte heller prova efter att ha läst här, min springerkille ska ju bli stjärna på utställning!
Anna
mer än ett år sedan
Jag tycker tassar och morrhår är en helt OK butik Men ibland vill personalen verka VETA mer än de gör och då kan man som kund bli vilseledd och ibland stampad på tårna. Mycket nöjd med deras hundtrim och foderutbud samt stor butiksyta och trevlig personal.
Svar från företaget
Skoj att du gillar trimmet, men äras den som äras bör. Det är två egna företagare (Maria och Märta) som driver trimmet. //Eva
LJ
mer än ett år sedan
har handlat jättemycket hos er, och av ägarna blir man inte speciellt bra bemött..däremot av övrig personal..många gånger har dom helt enkelt bara gått ifrån kassan när man står i kön för att gå till någon ny kund som precis kommit genom dörren. det har inte hänt 1 ggn utan verkar vara en regel mer än undantag. tyvätt så finns det ju inte så mycket alternativ så man är tvingad att handla där. bättra på serviceandan så kommer jag gärna tillbaka..Alla kunder ska känna sig välkomna inte bara stammisar(fast jag handlar säkert för 2000kr i mån) hos er...för ni har ett bra utbud..
Daniel
mer än ett år sedan
Otroligt trevlig butik, mycket bra utbud för alla sorters djur, våran katt älskar era leksaker=) och så klart jätte trevlig personal. De hjälpte mig med allt som jag behövde till mitt nystartade akvarium. Slöjstjärarna är jättefina och trivs jättebra tillsammans=) De kan inte bli bättre.Tack än en gång från en tacksam och nöjd kund.
Sökord saknas