Om Specsavers
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att det är gratis att fylla i din företagsinformation på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att det är gratis att fylla i din företagsinformation på Eniro?
Företagslån
Ansök om lån upp till 5 miljoner kronor
Vi på Eniro vill att det ska vara enkelt för svenska företag att nå ut och växa på internet - därför har vi samlat allt du behöver veta om digital marknadsföring under ett och samma tak.
Juridiskt namn
S Optik AB
Bolagsform
Aktiebolag
Datum för upprättande
05.11.2010
Org.nr:
5568240088
Arbetsgivaravgift
Registrerad
Aktiekapital
100000
Omsättn.intervall
10000 - 19999 tkr
F-skatt
Ja, registrerad för F-skatt
Registrerad för moms
Ja
SNI-bransch
47781 Specialiserad butikshandel med glasögon och andra optiska artiklar utom fotoutrustning
Verkställande direktör
Ledamot
Suppleant
Revisor
Visar 4 av 5
Dubbii Fighter
moreThanAYearAgo
Otrevlig optiker. Fick ingen förklaring efter utfärdat syntest. Optikerassistenten läste fel recept och skrämde mig att jag hade 40% syn kvar vilket ej stämde. Skulle gått till Synsam istället, dom vet hur man tar hand om sina kunder!! Undvik!!!
Krintéll
moreThanAYearAgo
Vet inte om personalen är för unga eller för dårligt utbildade -men ingen positiv upplevelse att dom inte kan fixa ett par enkla glasögon och personalen skulla kanske vara lite mindre "smartass". Men ok pengar retur efter flera försök. Stay away.
anonymousUser
moreThanAYearAgo
Var och provade ut recept på såväl glasögon som linser. Den ena optikern gav mig några olika linsalternativ. Det spelade inte någon roll om jag valde olika märken för vänster och höger, utan jag skulle ta det som kändes bäst i varje öga. Kom tillbaks och skulle beställa de linser jag valt ut, varpå en annan optiker stod i kassan och fräste att "Så går det faktiskt inte att beställa". Fick hem några andra linser. Någon vecka senare kommer ett brev med ANDRA linser. "Det blev något fel vid utprovningen. Prova dessa." SUCK! Dit går jag aldrig igen!
responseFromCompany
Hej, tack för din feedback. Vänligen gå in till din närmsta Specsavers-butik så att ni tillsammans finner en bra lösning. Hälsningar Claudia Nilsson, PR-chef Specsavers
Sven Svensson
moreThanAYearAgo
Har använt glasögon i många år. Gick tidigare till butiker som var mycket dyrare. Har gått till Specsavers Vetlanda från det att butiken öppnades. Kan absolut inte märka något sämre när det gäller mottagande, undersökning och resultat. Har alltid varit nöjd med de glasögon som levererats.
linda
moreThanAYearAgo
köpte mina första progresiva glasögon på Specsavers. Personalen var trevliga och hjälpsamma, men jag fick ingen hjälp på något sätt när jag inte var nöjd med mina glasögon. Har både ringt och besökt butien vid flera tilfällen. Jag kan inte använda dem framför datan tex, då det blir jobbigt för ögona. Nu har jag läsglasögon, terminalgalsögon och progresiva. Och jag som trodde man skulle ha progresiva för att slippa ha flera glasögon :( . Nu har jag haft glasögona i 2 år, men funderar på att gå tillbaks till Synsam när jag skal byta.
Sökord saknas