Pensionat Styrsö Skäret
Om företaget
Det finns ingen beskrivning om det här företaget
072-556 77...
Nordövägen 65
43082 Donsö
Mer information
Liknande företag i närheten
Om oss
Det finns ingen beskrivning om det här företaget
Äger du företaget?
Redigera informationOmdömen
Jakob
Mer än ett år sedan
Jag håller med kommentaren från Axel att prissättningen var ganska hög. Däremot kan jag förstå att kostnaderna för...
Svar från företaget
Hej Jakob!
Tack för din kommentar! Det gläder mig att du fick ett fint besök!
Ha en bra vinterdag!
Vänligen
Ola Tulldahl
Axel
Mer än ett år sedan
Om man är beredd på att betala cirka 300 kr för den fantasktisk miljön så är Skäret ett alternativ för 585 kr.Dock...
Svar från företaget
Hej Axel!
Tack för ditt besök i december!
Det var verkligen tråkigt att du inte blev nöjd och att du inte ansåg att det var prisvärt.
För att svara på din kommentar, så jobbar vi mycket för att våra gäster ska få en minnesvärd upplevelse. Både restaurang miljön, att våra gäster blir omhändertagna på ett trevligt och personligt sätt. Det mycket viktigt är så klart det vi serverar. Vi lägger mycket tid och arbete på att skapa ett julbord som är lite mer än det vanliga.
Vi lagar nästa allra flesta rätter själva från grunden med bra råvaror, vilka ofta ekologiska och närproducerade.
De rätter som väljer att köpa är uteslutande det kallskurna. Dessa väljer vi med omsorg från bra och duktiga producenter runt Göteborg.
För att kunna hålla en hög nivå på vårt julbord så måste vi hålla en högre prisnivå.
Vi vill naturligtvis inte ta in buffén innan alla gäster har tagit för sig av maten. Men även om vi har kylplattor som täcker hela buffén som håller maten kall hela kvällen så finns det regler som beskriver hur länge maten får stå ute på buffén.
Vi är bara glada om våra gäster äter mycket, för det visar att ni är nöjda.
Jag hoppas att du tyckte maten smakade bra och att du blev ordentligt mätt ! =)
Om det händer igen att du inte blir helt nöjd vid ditt nästa restaurangbesök så säg till direkt. Alla krögare vill nöjda och mätta gäster och ni återkommer.
Att ha nöjda gäster är det bästa som finns. =) Det är ju det som är glädjen att ha restaurang.
Hoppas verkligen att vi får se dig här igen hos oss!
Ha en fin dag!
Vänligen
Ola Tulldahl
Cecilia
Mer än ett år sedan
Stället må ligga vackert, maten vara god och servicen bra.
Men för er som är måna om att den personal som månar...
Svar från företaget
Det är aldrig trevligt att behöva säga upp personal. Det är både känslomässigt svårt och krävande som privatperson och som företagare, men ibland den enda utvägen. Jag och min fru har väldigt enkla regler och vi tolererar aldrig att vår personal är onykter när de kommer och eller ännu värre om de dricker alkohol och blir fulla under arbetstiden!
Vi har under samtal med uppsagd person ventilerat våra misstankar om alkoholförtäring och när vi kontrollerat av våra system också upptäckt att det försvann alkohol. Detta har även hänt under service när restaurangen var full av gäster.
Vi har vid två olika tillfällen fått klagomål från gäster som kräver sina pengar tillbaka på grund av dålig och pinsam servering. De undrar såklart om servitören var nykter? Det finns fler personer som har berättat om andra incidenter vilket avgjorde underlag till vårt beslut.
Vi har varit tvungna att säga upp 1 person i år. Denna person har betet sig på precis detta sätt. Det är en person som har fått vårt fulla förtroende och fått i ansvar att ta hand om vårt företag på kvällstid, när vi själva inte kan vara här. Hen är mycket kunnig, påläst och har bra hand om gästerna, men vi kan inte ha en person som inte kan sköta sitt jobb. Är man runt 30 år anser jag att man är vuxen nog veta vad som är rätt och fel och veta att man inte ska blanda arbete och alkohol.
Vi står fast vid vårt beslut och både jag om min fru tycker det är mycket tråkigt att vi behövde göra denna drastiska åtgärd. Jag har gett pensonen i fråga råd att söka vård för sina alkoholproblem. Jag hoppas verkligen att hen får den hjälp som hen behöver, det är hen värd, som i grunden är en härlig och bra person.
Hoppas att det kommer att går bra för denna person i framtiden!
Ola Tulldahl
Ägare av Pensionat Styrsö Skäret
ola@pensionatskaret.se
Linda
Mer än ett år sedan
Bokade Myspaketet (2 pers) där middag, frukost och en övernattning ingår. Mycket trevligt hus med genuin och familjär...
Svar från företaget
Hej!
Stort tack för att du tog dig tiden att skirva dessa varma ord!Det glädjer mig mycket att du är nöjd med ditt besök! =)
Vill passa på att önska dig en härlig försommar!
Vänligen
Ola Tulldahl
Pensionat Styrsö Skäret
För dig som driver företaget
Vi fixar det åt dig
Att som företagare synas på internet är idag viktigare än någonsin, men digital marknadsföring kan ibland kännas krångligt och tidskrävande. Vi på Eniro kan hjälpa dig med din Google- och Facebook-annonsering samtidigt som vi ser över din sökmotoroptimering, nya hemsida och digitala närvaro.
Har du korrekt info på nätet?
Nästan 9 av 10 kunder uppger att de stött på felaktig företagsinformation online. Det skapar en dålig kundupplevelse och påverkar negativt din synlighet på Google.
Bra hemsidor lockar fler kunder
Varannan besökare riskerar att lämna din hemsida om den tar mer än 3 sekunder för att ladda klart. Google älskar snabba och mobilanpassade hemsidor!
Företagsinformation
Pensionat Styrsö Skäret
272 tkr
-311.80 %
1
Ytterligare finansiell information och gratis årsredovisning från Pensionat Styrsö Skäret finns på Proff.se
Läs mer om företaget på ProffPensionat Styrsö Skäret AB
5568082860
Privat aktiebolag
Ja, registrerad
55101 Hotell med restaurang
Ja
Ja, registrerad för F-skatt
12.05.2010
Exekutiva befattningar/Administration
Möjliga telefonnummerformat
0725567770
07-255 677 70
072-556 77 70
0725-56 77 70
072-5567770