Innehållet i denna sektion är skapat av användare.
(3)
Mikael Stedt
Köpte lamellgardinder, 4 st för 16000 kr. Enligt Moogio ingår inga skruvar till montering ca 40 st. Vid påpekande fick till förklaring att de inte vet vilken väggtyp det är. Men de har virit och måttat på plats då de vid detta tillfälle kunde konstatera väggtyp leverera rätt skruv för ändamålet. Eftersom beslag ingår så förväntas även skruv göra det.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Soffan
Kanon Service.
Vi köpte gardiner och markiser till vårat förra hus och har nu flyttat och kontaktade Moogio igen och har nu fått hjälp med solskydd till vårt nya hus. Trevliga säljare och bra service.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Parre
Dålig kundvård o långa leveranser
Beställde ett insynsskydd den 12 juni för 3500kr med löfte om 3-4 veckors leveranstid MAX. Inte ett ljud från företaget så vi kontaktade dem efter 4 veckor o frågade hur lång tid det tar. Då hävdade de att deras system skickat ett SMS till oss vilket vi inte fått.
Så vi åkte dit för att hämta det. När vi kom hem och packat upp produkten så såg vi att det var fel färg.
Så vi ringer upp dem och säger att de levererat fel var på de säger att det inte är möjligt. Som tur är fotade vi tyget och skrev tydligt i vår beställning exakt vilket nummer på tyget vi beställt.
Då gav de med sig och frågade om vi inte ville behålla detta om vi fick lite rabatt. Eftersom vi ville ha det vi beställt så fick de skicka iväg en ny beställning som oxo skulle ta 3-4veckor.
Efter 4 V ringde vi igen och än en gång hävdade de att vi fått ett sms vilket vi givetvis inte fått denna gång heller.
De lovade att komma o lämna tyget o ta med sig det gamla eftersom vi inte tänkte åka ut till Täby igen.
När de lämnat det nya o hämtar det gamla så ser vi att de glömt att sätta i öljetterna som vi beställt. Så jag frågar om de inte kan komma över o knipsa i dem, ett jobb på max 10min.
Det skulle de göra men efter flera påtryckningar och 2 veckor senare ska vi åka iväg på ett bröllop så vi ber om en ny tid. Nu närmare 4 månader senare har bolaget äntligen levererat vår produkt.
När kompensation kom på tal så lovade de sätta in fattiga 500kr som plåster på såren vilket vi tycker är alldeles för lite.
En kompis i Malmö ringde samma bolag i Malmö och lämnade 5 meddelanden, ingen har ringt tillbaka än.
Ett skit bolag som inte bryr sig om kundvård som man hela tiden måste ligga på för att det ska hända något! UNDVIK och välj någon som bryr sig om sina kunder istället.