Innehållet i denna sektion är skapat av användare.
(4)
Karin Nordström
Jag har tidigare gillat butiken men gör inte längre. Kassapersonalen är konstant sura och inte speciellt hjälpsamma. När en vara skulle hämtas fanns den inte först. Fick åka två gånger. Butiken var inte behjälplig att transportera hem den. Nu dröjer det mycket länge innan jag sätter min fot där igen. Det finns andra inom samma område.
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Jon Sindenius
Idioti!
Jag var på K-rauta och köpte en liter vit färg här om dagen. Jag lade sedan ner burgen i en påse och gick ner mot stan. Jag hade inte hunnit mer än 1 km för än burkens lock hade lossnat och den vita färgen runnit ut i påsen. Alla mina andra privata saker som låg i påsen hade givetvis förstörts av färgen :(( När jag sedan ringde till K-rauta för att reklamera saken så fick jag till svar att dom inte godkänner det för att jag själv måste ha orsakat skadan!!! Vilka jävla luffare!!! Inte nog med att jag som kund köper saker hos dom som inte fungerar, jag ska tydligen själv bekosta skadan för den också!! Kommer aldrig mer handla av det företaget. Dom har verkligen bekänt färg vilken typ av företagskultur som dom representerar! Dålig kundsyn och otrevlig personal! skäms!!!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
ji
Kund
Hej! jag är kund hos k-Rauta sedan ett bra tag tillbaka och jag är jätte nöjd med deras service! man får hjälp med att skära bänkskivor och dem hjälper mig med att lyffta på tunga varor, dem hjälpte mig med mitt badrum på bästa sätt! Jag fick tips och råd om fönster och dörrar
Till dig som tycker att det är dyrt: man kan inte pruta i en klädaffär så varför skulle man få göra det inom bygghandlen?
jag kan bara säga att jag är jätte nöjd!
Mer än ett år sedanSvaraAnmäl
Pelle
Priser
Min uppfattning som jag grundar på besök, är att de inte förhandlar med priset, dvs de ger ingen extra rabatt som de andra byggvaruhusen gör därför blir det dyrt att handla här. Upplever personalen mycket smidigare samt villiga att ge rabatt hos deras konkurrenter.