Innehållet i denna sektion är skapat av användare.
(4)
Levko Khimyak
Betalade 2200 kr för en bukett beställd genom Euroflorist. Fick halvvissna rosor, som inte alls motsvarade bilden, varken när det gäller form, färg eller antalet blommor. Personen som levererade blommorna var dessutom taktlös och otrevlig i sitt sätt att bemöta mottagaren.
1 veckor sedanSvaraAnmäl
Louise Burström
Fick blomsterbud därifrån. Inte särskilt fräscha blommor, gulnande, ledsna blad.Tråkigt för givaren!
2 månader sedanSvaraAnmäl
kristina sviridova
Floristen var elak och otrevlig. Avbröt när man pratade och var allmänt elak.
Lämnade tillbaka blommorna pga hennes attityd mot kunder. Sämsta servicen jag har varit med. Skulle ej rekommendera det här stället till någon om man inte vill ha en elak kvinna som attackerar en hela tiden om man inte svarar på telefonen.
3 månader sedanSvaraAnmäl
Tobias Loré
Otroligt dåligt bemötande efter att de misslyckats leverera blommor.
Vi var hemma hela dagen och kvällen då vi har en nyfödd hemma. De lämnade blommorna vid vår ytterdörr utan att ringa på dörren, knacka på eller ringa oss. Blommorna stod då ute hela natten i minusgrader.
Vid kontakt med butiken fick jag veta att jag hade helt fel (utskällning av personen i butiken) samt att hon skulle kolla med budet. Budet ringer upp mig och är minst lika otrevlig och är precis som butiken inte det minsta intresserad av att lösa sitt misstag.
Otroligt besviken och otroligt illa bemött av en lokal handlare.