Om Glasögonmagasinet
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Juridiskt namn | - |
Bolagsform | - |
Datum för upprättande | - |
Org.nr: | - |
Arbetsgivaravgift | - |
Aktiekapital | - |
Omsättn.intervall | - |
F-skatt | - |
Registrerad för moms | - |
SNI-bransch |
Anonym användare
mer än ett år sedan
Fantastisk service! Här har jag fått hjälp att hitta glasögon som passar just mig. Personalen är professionell och kunnig. Tog mig tre besök för att bestämma vilken båge jag skulle ha och hade nog all personal till sist engagerad på olika sätt för att hjälpa mig att välja. De lyssnade till vad jag tyckte men drog sig inte för att säga vad de tyckte var rätt för mig. Kände mig aldrig stressad eller oönskad för att jag tog sådan tid på mig, vilket jag upplevt hos andra optiker. Är helnöjd med allt och trivs kanon med mina nya glasögon. Tack för all hjälp och förvänta er nya besök av mig!
Lina
mer än ett år sedan
Ett varmt tack till personalen på Glasögonmagasinet i Malmö! Jag var där med mina tvillingsöner som skulle göra synundersökning och prova ut glasögon. De är 4 år och sitter inte still 5 sekunder i taget. Både undersökning och provning var alltså ganska röriga. Kort sagt så var vi antagligen inte dagen enklaste och roligaste kunder. Men personalen tog sig tid, var lugn och professionell. En extra eloge för att ni bemötte barnen på deras nivå och försökte förklara för dem varför det är nödvändigt att använda sina glasögon!
Anonym användare
mer än ett år sedan
Har sällan blivit så pass illa bemött som på detta stället. Ofattbart att man som optiker kan vara så pass sura/tvära mot sina kunder!? Butiksansvarige borde fundera på att skicka den bittra kvinnliga personalen på charmkurs. Den manliga personalen är däremot hur trevliga som helst, ingen skugga faller över dom. Dock sätter jag aldrig mer min fot på Glasögonmagasinet. Inte konstigt att folk i större utsträckning köper via Internet.
Kevin
mer än ett år sedan
Fantastisk personal av världklass !
väldigt professionella och trevliga!
jag är super nöjd med er.
Ni ska ha ett stort tack för all hjälp och er vänlighet ha en trevlig sommar
Mvh en super nöjd kund !
Adii
mer än ett år sedan
Fy för glasögonmagasinet!!!
Jag lämnar in mina glasögon pga att de inte passa mig riktigt (hade dom 3 dagar), när jag väl får tillbaka dem så finns det 2 repor mitt på båda glasen.
Jag märker inte av det förens jag kommer hem och självklart tar jag kontakt med dem direkt, de ber mig komma in för att de vill kolla på det, det går 4 dagar och så blir jag uppringd och de berättar att de inte kan göra något åt reporna och att jag måste komma och hämta ut dem!!
Jag ber om att få prata med ansvarige för att berätta hur missnöjd jag är, då blir man nästan utskälld och så förklarar dem att hon är tillbaka på torsdag och att jag ska ringa då, sedan så slänger dom på luren utan att ens säga hej då och jag fick inte ens prata klart!
HÅLL ER BORTA SÄGER JAG BARA!!! Funderar stark på att ta kontakt med ARN!
Ett mer lögnaktigt företag får man leta efter!
Svar från företaget
Glasögonmagasinet har svårt att förstå¨kundens omdöme, eftersom kunden fått rätt i sin reklamation och glasen bytts. Kontakterna har varit trevliga och vi har varit överens i sak. Vi är alltid hövliga i telefon och vid möten med våra kunder.
Sökord saknas