Om garden center
Här är butiken för dig som har ett genuint trädgårdsintresse. Vi har ett stort sortiment och kunnig personal.
garden centers utvalda länkar
Innehållet i denna modul är ändrat av användare
Här är butiken för dig som har ett genuint trädgårdsintresse. Vi har ett stort sortiment och kunnig personal.
Innehållet i denna modul är ändrat av användare
Juridiskt namn | Mölnlycke Garden Center AB |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 08.09.1999 |
Org.nr: | 5565753224 |
Arbetsgivaravgift | Registrerad |
Aktiekapital | 100000 |
Omsättn.intervall | 50000 - 99999 |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 47761 Specialiserad butikshandel med blommor och andra växter, frön och gödselmedel |
Mårten Petter Johansson | Ledamot |
Helena Johanna Johansson | Suppleant |
Ewelynne Helen Elonsson | Huvudansvarig revisor |
Anne-Sofie Carlsson
mer än ett år sedan
Himmelriket! Fantastiskt. Otroligt fina plantor av bra kvalitet. Stort utbud och välskötta växter. Kunnig personal som kan svara på frågor.
Jonas Frizell
mer än ett år sedan
Stort utbud av hög kvalitet. OBEFINTLIG service. Beställde ett större antal perenner och buskar för över 10 000 och de glömmer bort leveransen. Tråkigt med så oengagerad personal på en sådan fin handelsträdgård. Kan tyvärr inte rekommendera.
Helena Wallin
mer än ett år sedan
Vad gjorde ni med det nybyggda kruklagret? Jo nytt kruklager! Trodde det skulle bli inspirationsavdelning med vackra föremål och växtkombinationer. En sådan del av ett gardencenter lockar ju till merköp!
Helena
manfred stjern
mer än ett år sedan
Jag får snabb respons och massor med förslag när jag ringer eller besöker. Verkar kanske lite disträ när man är på plats dock. Mölnlycke Garden centre har personal med enorm kunskap, så jag vill absolut rekommendera dem OM man vill ha rätt förutsättningar för plantering eller vård. En sak till - dom återkopplar alltid om dom lovat det.
Lilly
mer än ett år sedan
Köpte två thujor för en månad sen, tyvärr så blev dem helt döda .För första gången i mitt liv gick jag till affären för att göra retur på växter. Tyvärr fick jag byta den ena thuja men inte den andra, personalen på uteavdelning hade påstod att jag ljuger och den andra växt har jag inte köpt hos dem?! kände mig kränkt och förvånad, vill bara säga att flyttade till nytt hus i våras och hade ingen växt på min tomt, köpte två thujor i Mölnlycke för att palntera dem vid ingången. Tycker att företaget borde tänka på kunden istället på priset (59kr), då tappar dem tyvärr kunder pga av dåligt behandling. Jag kan säga bara positiva ord om butikspersonalen,som är vänlig och snäll och hjälpsam.
Glenn
mer än ett år sedan
Vi köper våra växter här för vi tycker att personalen är duktiga samt produkterna är av högsta kvalitet!
Dom är inte dom billigaste men som man brukar säga... Man får vad man betalar för !!!
Skulle det vara några problem så jobbar dom för att lösa detta snabbt & effektivt för kunden!
Göteborgaren
mer än ett år sedan
Jättestort utbud, fint presenterat och trevlig, kunnig personal som tar sig tid att ge rejält med hjälp och inspiration. Är SÅ nöjd att jag har hittat dit!
Karin
mer än ett år sedan
Den s.k. växtgarantin är ingen garanti. Räkna inte med tillmötesgående personal om det uppstår problem med döda plantor.
Harald Boye
mer än ett år sedan
Köpte svindyra snittblommor där en sort tvärdog under natten. Vid samtal sa man bara ”ja blomman X är ju väldigt kortlivade, det får man räkna med..”
Åkej...inget erbjudande om att byta ut eller liknande. Undviker butiken i framtiden.
Mats Berglund
mer än ett år sedan
Har handlat det mesta till trädgården och växterna inne, inklusive presentbuketter, krukor mm sen vi flyttade till Mölnlycke för två år sen. Jag har aldrig blivit dåligt bemött, tvärtom tycker jag personalen är trevlig, kunnig och lyhörd. Har alltid varit nöjd med kvaliteten. Priserna är dock ganska höga vilket drar ner betyget från toppbetyg.
Anne & Per
mer än ett år sedan
De har ett otroligt rikt utbud av olika kraftiga växter jämfört med andra handelsträdgårdar runtomkring Göteborg. Jag har alltid fått hjälp trots att jag haft många olika frågor kring växter och placeringsplats. Nu när jag flyttat till Tjörn åker jag fortfarande med hängivenhet till Mölnlycke! De är toppenbra!!!
EM
mer än ett år sedan
Sämst personal!! Ointresserade och har inte tid när man ska fråga de något. Ser besvärade ut om man ställer en fråga och stressade-trots att de står på en plats och plockar bort dåliga blad.
Karin
mer än ett år sedan
Blir ledsen på hur man blir bemött av personalen i trädgårdsdelen. De är otrevliga, stressiga och får en till att känna sig dum när man ställer frågor eller vill ha hjälp. Gör inte misstaget att ge någon presentkort i present här. Personen blir ledsen över bemötandet och känner sig olustig. Inte riktigt den känslan som jag tycker ska förknippas med så vackra växter. Byt ut personalen, till sådana som uppskattar kunder, värdesätter dem och får dem att må bra. Många kramar till alla blomsterälskare! <3
Eva -Roger i Partille
mer än ett år sedan
Vi köpte växter(buskar) maj 2010 för nästan 3000kr: En smultronjasmin för 595 kr fick ett enda blad, vi bestämde oss för att avvakta tills denna våren för att se om den tagit sig:Heldöd! Åkte dit för att få en ny.Pratade m.3 olika personal o visade fotografier! De var tvungna att
ringa chefen som utan att träffa oss.Ingen förståelse för att vi hade väntat med avsikt i fall den skulle ta sig.Ingen upplýsning om att de har så kort växtgaranti! Nu gick de miste om 2 storkunder och det är slut med rekommendationer för gott!
Tina
mer än ett år sedan
Verker inte som om personalen förstår att dem jobbar i service branchen. Man kännar nästan att man får be om ursägt för att man handler hos dem.Synd att dem inte förstår att man också skall ha kul på jobbet, för dem är säkert jätte duktiga !
Anonym användare
mer än ett år sedan
Fint och allt sånt, men trist bemötande om man behöver fråga om något. Verkar inte va så kul att jobba där.