Galant Plast - Skumplast, tyger & gardiner
Om företaget
Galant Plast erbjuder ett stort sortiment av tyg och skumplast i Göteborg. Vi har även en syateljé för dig som vill ha hjälp med skräddarsydda dynor, madrasser och andra designlösningar i olika material. Välkommen till en...
031-15 28...
Odinsplatsen 2
41102 Göteborg
Årsredovisning saknas
Mer information
Få hjälp med din synlighet online
Vi på Eniro vill att det ska vara enkelt för svenska företag att nå ut och växa på internet - därför har vi samlat allt du behöver veta om digital marknadsföring under ett och samma tak.
Bildgalleri
Om oss
Galant Plast erbjuder ett stort sortiment av tyg och skumplast i Göteborg. Vi har även en syateljé för dig som vill ha hjälp med skräddarsydda dynor, madrasser och andra designlösningar i olika material. Välkommen till en tygaffär som kan hjälpa dig med det mesta i tyg- och skumplastväg.
Vi har ett brett sortiment av tyger, vilket gör oss till det självklara valet om du är på jakt efter tyg eller skumgummi i Göteborg. Hos oss kan du hitta hemtextil, dynor, madrasser och sytillbehör. Vi har lösningar för dig som privatperson, vi hjälper dig med produkter för din båt eller husbil / husvagn. Vi har även lösningar för företag, skola, restaurang, teater, filmbolag, offentlig miljö eller äldreboende. Våra kompetenta och erfarna medarbetare hjälper dig hitta rätt produkt utifrån dina behov, önskemål och förutsättningar.
Våra produkter är av hög kvalitet och skräddarsydda lösningar är vår specialitet. Vi har även en egen syateljé där vi kan sy produkter helt enligt dina önskemål. Ta gärna kontakt med oss för att få mer information kring våra produkter och tjänster.
Välkommen till vår tygaffär i Göteborg.
Omdömen
Magnus O
Mer än ett år sedan
Omklädning i vinyl av 4 dynor och 2 ryggstöd på befintliga stommar. Den gamla båtinredningen blev som ny. Proffsigt...

Thomas Magnusson
Mer än ett år sedan
Fruktansvärt dåligt bemötande, fick ett pris, frågade hur stor osäkerhet det var i priset. Svaret var att de tog i i...
Missnöjd
Mer än ett år sedan
Lämnade in ett båtkapell där sömmarna började ge sig så smått och rutorna började bli dåliga.
Hämtade ut kapellet...
Svar från företaget
Tråkigt att du inte kände dig nöjd med vårt arbete. Du skulle ha frågat oss varför vi gjort så, då hade du fått veta följande:
Man måste sy fast den nya plasten på kapellet innan det gamla kan klipps ur. Det gör man för att säkerställa passformen på rutorna, annars kommer inte kapellet att passa på båten igen.
Om man som kund inte känner sig nöjd med ett arbete är det alltid bättre att säga till att man inte är nöjd, så att vi har en chans att förklara oss och ev åtgärda det som kunden inte är nöjd med.
Med vänlig hälsning
Galant Plast
LB
Mer än ett år sedan
Behövde en sittdyna till en fåtölj jag klätt om själv. Fick bra rådgivning och dyna + vadd till bra pris - trodde det...
Svar från företaget
Tack! Det är roligt att du blev så nöjd.
Peter
Mer än ett år sedan
Dålig service helt enkelt. De återkommer inte och jag kommer absolut inte återkomma. Visst kan man ha hög...
Svar från företaget
Hej Peter, jag är ledsen att du känner idg illa bemött. Är det över mejlen du skickat något som du inte fått besvarat? Vi har haft datorproblem med ett jättevirus som "åt upp" allt på datorn däribland alla mejl. Dessutom sorterar vår dator bort mejl som den känner det kan finnas virus på och dessa mejl kommer aldrig fram till mig. Hur som hälst beklagar jag att du inte är nöjd med vårt bemötande. Bäst hade det vart om du kontaktat oss igen för den mänskliga faktorn finns naturligtvis att något/någorn kan bli missat, att man skrivit ner att tel mummer som vi inte kan nå kunden på osv. Det är vår ambition alla alla kunder ska gå nöjda harifrån. Hör av dig så ska vi se vad vi kan göra för dig.
Erik
Mer än ett år sedan
Beställde båtdynor och fick ett trevligt bemötande och kanonfina dynor.
Proffs det är vad de...
För dig som driver företaget
Vi fixar det åt dig
Att som företagare synas på internet är idag viktigare än någonsin, men digital marknadsföring kan ibland kännas krångligt och tidskrävande. Vi på Eniro kan hjälpa dig med din Google- och Facebook-annonsering samtidigt som vi ser över din sökmotoroptimering, nya hemsida och digitala närvaro.
Har du korrekt info på nätet?
Nästan 9 av 10 kunder uppger att de stött på felaktig företagsinformation online. Det skapar en dålig kundupplevelse och påverkar negativt din synlighet på Google.
Bra hemsidor lockar fler kunder
Varannan besökare riskerar att lämna din hemsida om den tar mer än 3 sekunder för att ladda klart. Google älskar snabba och mobilanpassade hemsidor!
Kategorier
Sökord
Möjliga telefonnummerformat
031152816
03-115 28 16
031-15 28 16
0311-528 16