Vi har över 25 års erfarenhet av e-handel och en utomordentlig kundservice. Hos oss kan du få hjälp med att hitta rätt kamera, videokamera, mobil, surfplatta, tillbehör och abonnemang. Tveka inte att kontakta oss eller besöka vår hemsida. Årets bästa webbutik för mobiltelefoni 3 år i rad och Årets e-handlare 14 år i rad.
Systemkameror
Hos oss kan du enkelt hitta en systemkamera som passar dina behov. Du hittar även objektiv till systemkameror i alla olika variationer och mängder av tillbehör för direkt leverans. Vi har ett mycket stort utbud av fotoprodukter - alltid till ett mycket bra pris.
Kompaktkameror
Vi har ett stort sortiment av kompaktkameror och objektiv till kompaktkameror samt de tillbehör du kan tänkas behöva till din kamera. Vi har snabba leveranser och en utmärkt kundservice.
Videokameror
Välkommen till oss när du vill köpa en videokamera eller tillbehör till videokameror. Vi har lång erfarenhet av både foto och video, ett stort lagerfört sortiment och en utmärkt kundservice.
CyberPhotos utvalda länkar
Innehållet i denna modul är ändrat av användare
Bildgalleri
CyberPhoto, Företagsinformation
Officiell information
Juridiskt namn
Cyberphoto Aktiebolag
Bolagsform
Aktiebolag
Datum för upprättande
06.05.1998
Org.nr:
5565554762
Arbetsgivaravgift
Registrerad
Aktiekapital
100000
Omsättn.intervall
100000 - 499999 tkr
F-skatt
Ja, registrerad för F-skatt
Registrerad för moms
Ja
SNI-bransch
47914 Postorderhandel och detaljhandel på Internet med datorer och annan elektronisk utrustning, 47782 Specialiserad butikshandel med fotoutrustning
Mycket bra företag! Snabb leverans, säker emballage för känsliga photodelar, inga problem med fakturering eller uppföljning.
Tore
mer än ett år sedan
Har köpt en del kamerautrustning av Cyberphoto. Alltid bra bemötande av kunnig personal. Snabba leveranser och alltid en chokladbit med i paketet. Kan inte begära mer. Toppklass!
Eftersom omdömet ska vara 50 tecken minst kan jag också tillägga att det fanns lite oro över att beställa fotoprodukter på postorder, men det hela har fungerat klanderfritt och känns väldigt seriöst och proffsigt. Cyberfoto får guldstämpeln. Tore
H.H
mer än ett år sedan
Beställde surfplatta, ångrade mig sen och ville byta ut den mot en annan platta, detta ordnades exceptionellt bra och smidigt. Eloge till Cyberphoto!!
Johan
mer än ett år sedan
Beställde en matberedare som var trasig när jag fick den. Deras "kundservice" krävde att jag skulle skicka tillbaka den så att de kunde undersöka den innan jag kunde få en ny. Om den hade repor skulle de skicka den trasiga på service, det är precis vad man vill höra när den produkt man beställt kommer fram trasig! Fick heller ingen ursäkt och när jag kommenterade det tyckte kundtjänst att "det är trist att du fått en vara som är trasig". När jag inte hört något på en vecka så ringde jag dem och fick beskedet att de inte hade några fler på lager och att det var konstigt att jag inte nåtts av det meddelandet. Då tröttnade jag och bad om pengarna tillbaka, vill inte ha med detta oseriösa företag att göra, någonsin igen! Inte så konstigt att de kan ta låga priser när de skickar ut trasiga produkter och sedan behåller pengarna utan vidare besked.
Svar från företaget
Hej Johan! Vilken tråkig upplevelse du har haft och det beklagar jag verkligen. Vi har två mål när det gäller vår kundservice och det är att (1) kunden ska vara väl informerad och nöjd samt att (2) följa det som konsumentköplagen har satt upp som skyldighet för oss och som rättighet för dig. Ibland så krockar dessa då det handlar om hur man uttrycker sig. Vi har tydligtvis uttryckt oss klumpigt till dig vilket inte alls är meningen. Du får gärna ta kontakt med vår serviceansvarige, Kenneth, direkt på ([email protected]) eller med mig ([email protected]) så ska vi se till att du får den behandling som du som kund förtjänar.
Ber än en gång om ursäkt för att du känner dig dåligt behandlad av oss.
Tobias Lehtinen, CyberPhoto AB
Anneli
mer än ett år sedan
Snabb leverans men vid retur skickades ersättningsplattan till mig mot postförskott. Mailad och undrade varför. Som förklaring fick jag att det drogs rabatt vid leverans och att jag inte skulle betala något. När jag skulle hämta ut paketet fick jag lik förbannat betala för den. Vägrade lösa ut den. De tog alltså betalt två gånger för samma vara! Nu står jag här 1990:- fattigare och utan surfplatta. Inget vidare företag :-(
Svar från företaget
Hej Anneli!
Vad tråkigt att läsa din upplevelse av oss. Du som kund är det viktigaste vi som företag har och vi vill vårda relationen så gott vi kan. Detta ärende beror på en teknikalitet som vi ber om ursäkt för och som Margareta på service bad om ursäkt för direkt när du uppmärksammat felet. Vi har erbjudit att betala in pengarna till dig vilket också gjorts den 22 november. Ibland blir det fel och vi förstår frustrationen att inte kunna hämta ut sitt paket enligt överenskommelse. Det var vi som gjorde felet, vi ber här än en gång om ursäkt och hoppas att du till slut är nöjd med din nya surfplatta. Vi lovar att ALLTID göra vad vi kan för att du som kund till sist ska bli nöjd.
Tack för att du handlade hos oss!
Tobias Lehtinen, CyberPhoto
Bybo bysson
mer än ett år sedan
beställde en xperia go, fick den jätte fort. Den dog plötsligt efter en månad, och har vart helt hopplöst att få skicka tillbaka den, dom har skyllt på att jag har ändrat adress (konstigt att alla annan post har kommit rätt) nu har det snart gott en månad sen den gick sönder. kommer aldrig aldrig köpa nått av Cyberphoto tomarna igen !!! Usch och fy...
Svar från företaget
Hej! Tråkigt att läsa ditt meddelande då kravet på mig och alla medarbetare är att ta hand om kunden och att värna om kundernas rättigheter, i synnerhet när det gäller produkter som inte håller som de ska. I ditt fall har vi angivit din adress felaktigt internt vilket har gjort att du fått vänta för länge. Vi är mycket ledsna för den extra tid detta tagit och vår service-personal tar kontakt med dig för att hjälpa dig att bli en nöjd kund till sist. Ber om ursäkt för det inträffade och vi lovar fortsättningsvis att göra allt för din och våra andra kunders skull.
Tobias Lehtinen CyberPhoto AB
Vimsan
mer än ett år sedan
Best. en Samsung Galaxy Tab 10.1 och fick hem den efter 2 dagar tillsammans med en Snickers. :-) Supertrevlig kundservice!
Svar från företaget
Hej Jessica! Tack för ditt inlägg, vad roligt att du blev nöjd! Tack också för att du valde att handla hos oss.
Tobias Lehtinen, CyberPhoto AB
Helge
mer än ett år sedan
Är generellt sätt nöjd med beställning och leverans. Men problemet är att de, trots att du väljer att inte få ett försäkringserbjudande, givetvis får ett ändå. Cyberphoto har alltså, mot min vilja, sålt alla mina uppgifter till ett annat företag. Vad jag köpt, vad jag betalat för det och var jag bor. Så det är det som väntar när ni handlar hos Cyberphoto!
Svar från företaget
Hej Helge. Ledsen över att jag/vi inte svarat på detta förrän nu. (Jag har tyvärr inte uppmärksammats på detta inlägg) Jag vill bara försäkra om att vi inte på något sätt säljer våra kunders uppgifter till något utomstående företag. När det gäller möjligheten för oss att erbjuda en förmånlig försäkring precis som våra kollegor kan göra på marknaden så lämnar vi uppgifterna till vår samarbetspartner i frågan. Om du har fått ett erbjudande trots att du talat om för oss att du inte vill ha det så är jag oerhört ledsen och beklagar detta, så får vi naturligtvis inte göra. Våra kunder som önskar få erbjudanden godkänner det enligt våra leveransvillkor.
Återigen vill jag bara beklaga om du fått erbjudande om att teckna en förmånlig försäkring på de produkter du köpt trots att du meddelat oss att du inte ville ha det. Även om vad jag fått ta del av inte hänt tidigare vad vi vet så kommer jag naturligtvis att se över de rutiner och de system vi har runt detta.
Vänligen Patrick Ohlsson VD
Lisan
mer än ett år sedan
Beställde en Nikon D3000 till outlet-pris. Lade beställningen torsdag kring 22.00, fredag morgon kring 07-08 hade dom redan skickat paketet med posten! När spårningen inte gick att följa blev jag orolig (inte cyberphotos fel, utan postens) så jag kontaktade Cyberphoto på mejl. 5 minuter senare fick jag svar, dom hade kollat med posten och paketet var på G även om det inte syntes! Hade det inte kommit fram skulle dom fixa det dagen efter. Bra service, snabba svar - kanonfin kamera och som bonus en liten chokladkaka dom skickade med i paketet :) Hade gett en 5:a om jag vetat hur de hanterar större motgångar, men gissar att de fixar sånt perfekt också. Mycket bra, Cyberphoto! Lika så när jag någon vecka innan beställde rengörings-kit, då kom det på 1 dag + lite godis med!
helloyou
mer än ett år sedan
Hemsidan är enkel och leveranser hem är hel ok. Det tar inte speciellt lång tid att skicka hem den. Men när något väl går sönder och det är ett enkelt problem så tar det enormt lång tid att återgärda problemet. T.ex. jag skicka in min kamera den 28 februari och idag är 8 april och har fortfarande inte kameran än. RIKTIGT KASS SERVICE !
jeppe
mer än ett år sedan
Skickade in en mobil på service för ett enkelt fel. De påstod att det var fukt i mobilen så då gällde inte garantin på detta fel heller. Fick mobilen tillbaka mot en kostnad på 538:- och när jag fick tillbaka den så funkade inget på den. Telefonen fungerade felfritt innan jag skickade in den förutom att det var svårt att ladda den pga att det glappade i kontakten där laddaren ska sitta.Den var mycket dåligt packad, låg och slog i kartongen hela vägen från verkstaden och hem till mig. Cyberphoto vill inte ta på sig något alls av detta.
Peter Sjögren
mer än ett år sedan
Oseriöst företag med brister i faktureringssystemet. Anmärkningsvärt!
Anonym användare
mer än ett år sedan
jag har beställt en väst ifrån detta företag ALE Stridsväst 2000 för 8 månader sen inte fått den än varje gång jag ringer så får jag samma svar kommer snart kommer snart....
Anonym användare
mer än ett år sedan
Jag måste säga det att jag tycker cyberphoto är super bra! jag har många fotoprylar därifrån! Sist köpte jag en Ringblixt som hade ett super bra pris men den funkade inte som den skulle så jag åkte till Cyperphoto igen för att lämna tillbaks blixten för att få en ny. Det tog bara någon minut så sprang han i kassan in på lagret och hämtade en ny blixt. Inga problem alls! Super bra är dom!
Björn Ledin
mer än ett år sedan
Beställde grejor för 16 000 kr för ett jobb. Köpte säker leverans till dagen efter. De lyckades missa att skicka grejorna fast vi hade telefonkontakt dagen innan. Fick panikstanna på ett postkontor på vägen till Arlanda. Mitt intryck är att det är mycket som inte fungerar på företaget. Har valt en annan leverantör av utrustning.
Svar från företaget
Hej Björn! Vad tråkigt att läsa ditt inlägg. Du får gärna ta kontakt med mig direkt ([email protected]) så att vi kan se vart vi har brustit och lära oss av det. Av de tusentals paketen som går ut varje månad så fungerar det mycket bra både enligt oss och som tur är, våra kunder, men ibland blir det fel och vi vill gärna veta mera så att vi kan rätta till själva felet, men viktigast, att få dig som kund till oss nöjd oavsett om du fortsätter att handla av eller inte.
Tack på förhand!
Tobias Lehtinen, CyberPhoto AB
Anonym användare
mer än ett år sedan
Till att börja med har jag hört väldigt mycket gott om detta företag. Då jag var i behov av en ny telefon då min egna försvunnit beställde jag min nya Samsung Galaxy S2 därifrån och är jättenöjd. Leveransen var blixtsnabb och jag fick den levererad till dörren. Ett stort plus var definitivt den där Snickers jag fann i paketet. Tydligen får man alltid med sig en chokladkaka. Det blir man ju bara ännu gladare av.
Svar från företaget
Hej Sandra! Vad roligt att du är nöjd och tack för att du valde att handla av oss, det uppskattas.
Tobias Lehtinen, CyberPhoto AB
Jimi
mer än ett år sedan
Beställde en actionkamera och fick hem den efter bara två dagar, öppnade kartongen och fick mig ett gott skratt! På botten låg en Snickers! Tummen upp!
Svar från företaget
Hej Jens! Vi säger tummen upp till att du valde att handla av oss - det uppskattar vi verkligen!
Tobias Lehtinen, CyberPhoto AB
Peter I.
mer än ett år sedan
Jag köpte en Son A77 för ca 12.000-13.000 från Cyberphoto. När den kom med posten dagen därefter så var kameran redan öppnad. De borde inte sälja öppnade varor.
Svar från företaget
Hej Peter! Vi har ett system där produkter som är returer, demo eller testade säljs under fliken Outlet vilken är mycket populär för de som vill spara pengar på sitt köp. Alla produkter vi själva öppnar eller får som retur säljs under den fliken. Antingen har det skett ett misstag hos oss alternativt är produkten öppnad i ett annat led. Vi beklagar och du får självklart byta produkten alternativt en ersättning.
MVH
Tobias Lehtinen CyberPhoto AB
Jimmy F
mer än ett år sedan
Beställde ett objektiv av Cyberphoto AB på söndagskvällen och då lyckades jag beställa fel! Mailade då till deras suport och bad dem ändra så att det blev rätt! Får svar på måndagen att min order är ändrad och att packetat är skickat! Tisdag får jag ett sms och packetat finns att hämta hos postombudet! Allt kunde inte gått smidigare, kan varmt rekomenderas!!
Edward
mer än ett år sedan
Enkel och väl fungerande hemsida med all info du behöver. Prickfria leveranser, har även kampanjer med fri frakt då och då. Har dock ej provat kundtjänst/personlig service än (men det är väl det som är meningen med e-handel?). Fyra+ av fem.
Honken
mer än ett år sedan
Allt gick superbra. Kanon seriösa försäljare
Mr.Mister
mer än ett år sedan
Köpte en ganska dyr kamera, upptäckte div fel på den och det tog 30 dagar innan jag fick en ny dito. Kompensationen för detta skulle bli ett filter (500 kr) och då i samband med att jag skulle köpa ett objektiv för 20 000. Innan har jag i stort sett handlat allt där och det har fungerat bra, som till stor del beror på att grejorna har fungerat, men då det har fallerat, då har Cyberphoto fallit långt ner. Kundservicen var i alla fall mitt fall mycket dåligt och det var sista gången jag handlade där.