Om Compliq System AB

Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?

Compliq System AB, Företagsinformation

Officiell information

Juridiskt namnCompliq It Aktiebolag
BolagsformAktiebolag
Datum för upprättande11.09.1992
Org.nr:5564510021
ArbetsgivaravgiftRegistrerad
Aktiekapital100000
Omsättn.intervall20000 - 49999 tkr
F-skattJa, registrerad för F-skatt
Registrerad för momsJa
SNI-bransch47410 Specialiserad butikshandel med datorer, programvara, data- och tv-spel, 26200 Tillverkning av datorer och kringutrustning, 62030 Datordrifttjänster

Exekutiva befattningar/Administration

Eric David NicanderOrdförande
Anders Wilhelm MalmVerkställande direktör
Tor Christer MånssonLedamot
Eric David NicanderLedamot
Anders Wilhelm MalmLedamot
Jessica Cecilia Kristina MalmSuppleant
Mats-Åke Lennart AnderssonRevisor
Ulf Martin Ingvar GustafssonRevisorssuppleant

Omdömen om Compliq System AB

Sofie Wihlborg

mer än ett år sedan

Skitbra butik, skulle skaffa en ny dator efter den andra la av, dem hjälpte mig komma fram till vad jag ville ha, mycket hjälpsam personal.

P.K

mer än ett år sedan

Trevligt bemötande från alla i personalen. Snabb och utförlig information om order och bra personlig kontakt. Tack för allt!

Jon Loman

mer än ett år sedan

Hoppas inte alltför många hittar hit... Dom har alltid tid med sina kunders datorer.

Föratagskunden

mer än ett år sedan

Ni är bara bäst. Outstanding!

Marcus von Holst

mer än ett år sedan

Värdelöst onlinebutik.
Köpte en tv där det inte fanns någon information om modellen. Fick leta på annat håll. Nu hade jag läst fel på djupet så det blir en retur direkt.
Men efter att ha väntat i två veckor, mailat flertal gånger om leveransbesked eller ens svar (Fick svar dagen innan den kom) och sedan få betala för en retur + avgift (trots ångerrätt) är verkligen botten.
Aldrig mer!

Elin

mer än ett år sedan

Oerhört ineffektiva tekniker/personal/vilka det nu är som lagar saker. Jag lämnade in min dator eftersom skärmen var knasig. Jag sa att jag själv trodde att det var glapp i en sladd nånstans, men killen i kassan måste ha varit döv eller dum. En MÅNAD senare fick jag tillbaka datorn med infon av vad de gjort för att laga den: "Uppdaterat drivrutiner".
Tänkte att det inte kunde ha räckt, och så sant som tänkt så var detta fallet. Knappt två veckor senare var datorn inne igen. Jag upprepade (nu till en annan kille bakom kassan) vad jag trodde var fel och denna gången hittades felet... efter två veckor. Ytterligare två veckor har det nu tagit och jag väntar på min dator. INTE OK

Svar från företaget

Jag förstår irritationen och det har varit strul med detta ärendet.
Men tänkte ändå ge lite av vår sida.
Du sa till oss att behålla den tills vi hittade felet, men problemet med skärmen var intermittent och vi lyckades aldrig återskapa det trots att vi körde belastning på datorn i timmar.
Så ja, det slutade med att vi iaf uppdaterade drivrutinerna för grafikkortet.
Och anlerdningen att det tog tid andra gången var att vi beställde hem en ny skärm pga glappet, men skärmen kom fram fraktskadad. Vi gjorde då som du vet en provisorisk lösning för att du hade bråttom att få hem datorn.
ASUS är inte snabba med sina reservdelar eller returer för den delen.

Christer

mer än ett år sedan

Vilka killar, ni är bäst när det gäller datorer

Peter

mer än ett år sedan

Kompetenta och trevliga, utmärkt service.