Om Butik Unik
Vi erbjuder blommor, begravningsblommpr, bröllopsbuketter och presentartikar. Välkommen in till en blomstrande, inspirerande värld!
Innehållet i denna modul är ändrat av användare
Vi erbjuder blommor, begravningsblommpr, bröllopsbuketter och presentartikar. Välkommen in till en blomstrande, inspirerande värld!
Innehållet i denna modul är ändrat av användare
Juridiskt namn | Önskebrunnen Aktiebolag |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 26.02.2008 |
Org.nr: | 5567524136 |
Arbetsgivaravgift | Registrerad |
Aktiekapital | 100000 |
Omsättn.intervall | 1500 - 2999 |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 47761 Specialiserad butikshandel med blommor och andra växter, frön och gödselmedel, 01301 Odling av plantskoleväxter i växthus, 46220 Partihandel med blommor och växter |
Jan Mikael Vikholm | Ledamot |
Eva Elisabeth Christina Vikholm | Suppleant |
Anna-Karin
mer än ett år sedan
Går inte att sätta 0 i betyg, hade gjort det annars. Beställde kakaoflis för 477 kr under våren 2010 och betalade in pengarna 25 maj 2010. Ringde och mejlade flera gånger ang. leveransen och talade då med *, som förklarade att det skulle bli så dyrt att skicka kakaoflisen (trodde frakten var inräknad i priset?!). Vi pratade olika alternativ, men han hörde aldrig av sig med den nya beräkningen. Har till dags dato inte fått någon leverans. Ringde för ett tag sedan igen (alltså nu 2012) men fick inget svar. Alltid upptaget eller bara telefonsvarare. Urdåligt!
Svar från företaget
Vi har fått 2 st mail från dig.
1. Hej!
Jag beställde kakaoflis den 23 maj och pengarna fördes över till ert konto den 25 maj. Nu undrar jag var kakoflisen tagit vägen? Vi har inte fått någon levererad.
Svar: Vi har lite problem att hinna med alla leveranser just nu så det har helt enkelt inte skickats ännu.
Men vi har skickat ett mail till dig angående frakten (jag ser att du tyvärr inte fått detta mail för det ligger kvar i vårt system som utkast...)
frakten på dessa säckar går på 295kr så vi ville höra med dig innan vi skickade om det är ok med det ?
Om inte så får vi annullera ordern och betala tillbaka dina pengar.
Meddela hur du vill göra, ring gärna för snabbare
2. Tack för snabbt mejlsvar och för att du tog dig tid att tala med mig på telefon i onsdags (16 juni).
Härmed beställer jag två säckar till med kakaoflis. Mejla mig hur mycket pengar jag ytterligare ska sätta in på ert konto. Det vore bra om jag kan få detta levererat allra senast fredagen den 2 juli. Tack på förhand!
Sedan har vi inte hört från dig, du har inte satt in pengar och jag har ej fått några uppgifter hur vi i sånna fall skall kunna betala tillbaka några pengar, samt så har jag ej fått något datum när du ska ha satt in pengarna, måste ha detta för att kolla mot bokföringen.
Du kan skriva vad du vill, men att sätta ut ett namn (ej företaget) har jag anmält, detta får man ej göra på internet.
Du kanske skulle göra som man skall göra om man vill ha pengar tillbaka, uppge när det är betalt och vart skall pengarna sättas in, vi kan inte veta, sedan är det svårt att nå ett gardencenter denna period, vi jobbar dygnet runt och hinner inte med telefon.