Om Bistro Süd
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
MAX Burgers
Götgatan 41
11621 STOCKHOLM
Subway
Rosenlundsgatan 60
118 63 STOCKHOLM
Restaurang Agapi grill & bar
Ringvägen 57
11861 STOCKHOLM
Subway
Vartoftagatan 13
11862 STOCKHOLM
Juridiskt namn | PA & Co Restaurang Aktiebolag |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 13.06.1994 |
Org.nr: | 5564889342 |
Arbetsgivaravgift | Registrerad |
Aktiekapital | 100000 |
Omsättn.intervall | 10000 - 19999 |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 56100 Restaurangverksamhet |
Lars Håkan Ericson | Ordförande |
Lars Håkan Ericson | Ledamot |
Bengt Niklas Ericson | Ledamot |
Lars Sören Jarbrand | Suppleant |
Lennart Michael G Burnett-Cargill | Suppleant |
Bo Anders Christer Ericsson | Revisor |
Visar 4 av 6
Besviken
mer än ett år sedan
Alla i personalen borde gå en serverings kurs och en service kurs! En timme efter vi suttit med tomma glas och uppäten mat fick vi frågan, sök ni ha någon efterrätt eller!!? Då fick vi nog och gick.
Jag jobbar själv inom service branschen och detta är nog det värsta jag varit med om!
Calle P
mer än ett år sedan
Håller inte riktigt samma klass som systerkrogen PA&Co (Stockholms bästa?), men bra nära. Maten är strålande, baren trevlig, stämningen fin, servicen proffsig och uteserveringen magisk. Ses igen!
Anna Å
mer än ett år sedan
Har tillbringat några kvällar där både vid baren och till bord (senast i går) och det lär blir många fler. Mat, vin, service och stämning - allt har varit på toppen. Utan nån som helst tvekan Söders bästa krog.
David
mer än ett år sedan
Efter att ha hört både bra och dåligt om Bistro Süd bokade vi ändå förväntansfullt ett bord.
Inte en hälsning från någon i personalen när vi kom. När vi efter en stund väl fick hjälp frågade den något förvirrade och till synes besvärade servitrisen två gånger i vilket namn vi bokat. Vi fick veta att vårt bort inte är klart, varpå hon försvann. Väl i baren (Dry Martini i ett kladdigt glas) fick vi fråga efter vårt bord två gånger, båda gångerna var det uppenbart att vi var bortglömda. Flera sällskap som kom efter oss fick bord före oss.. 30 min senare fick vi vårt bokade bord och på vattenglaset satt något som såg ut som matrester. När vi påpekade detta försvann glaset utan några som helst ursäkter och kom inte tillbaka förrän vin och annat var redan var serverat. Maten var mycket god, men med en huvudrätt för 355 kr (465 kr med ett glas spansk cava) kan man för samma pris hitta en godare köttbit äkta champagne och trevligare service på flera andra ställen i Stockholm.
Sofie
mer än ett år sedan
En överraskande bra krog, både i mat och dryck och kunnig och vänlig personal.
MInus för tidsbestämd sittning, även om vi fick den informationen vi beställningen. Det blev tidspressat med trerätters och kaffe, så det drar ner helhetsintrycket.
Sofie
Sara & Micke
mer än ett år sedan
Vi var ett sällskap på fyra personer med ambitionen att äta en rejäl middag med både för- huvud- och efterrätt. Maten var klart godkänd men det känns inte helt ok att när man ber om ett glas vin till få svaret: "Jag har inte tid med er nu, jag har mycket att göra och kommer tillbaka." Vi hade bokat bord mellan 19 och 21 men inte någon gång under denna tid frågade personalen om vi ville ha något mer eller om något smakade bra. När klockan var 20.45 och ingen hade kollat till vårt bord på 20 min frågade vi om det var ok att beställa dessert, varpå servisen svarade: "Ja då får ni skynda er på". När vi sedan frågade om vi hann med kaffe och en avec till desserten vände hon sig till sin kollega och frågade: "Dom har taskigt med tid, kan dom verkligen sitta kvar?" Det ska tilläggas att det fanns lediga bord och ingen stod i baren och väntade. Vi hade en nota på 2500:- och om man hade varit på tårna hade den varit högre då vi hade avsatt pengar för denna kväll. Maten var bra men blev bara ok efter att "besvärat" personalen att få beställa. Känslan vi fick med oss var att vi inte var önskvärda och att vi besvärade när vi ville beställa. Synd på ett ställe som är så bra att låta personalen dra ner betyget.
Anonym användare
mer än ett år sedan
Fantastiska musslor vid baren. Serverade av en charmig och serviceminded personal. Kanon. Kan verkligen rekommendera detta ställe.
Anonym användare
mer än ett år sedan
Jag testade stället för 1:a gg igår och fick ett gott intryck. Personalen hade mkt att göra men var vänliga och proffsiga. Jag råkade tappa mitt örhänge och erbjöds att bli uppringd efter städningen, vilket var väldigt gulligt. Trodde dock att de skulle glömma mig o mitt örhänge men idag blev jag uppringd och fått besked att de inte hittat något. Helt rätt Customer Service och bra jobbat Bistro Sud. TACK!
A&M
mer än ett år sedan
Toppengod mat!
Mycket bra vinlista!
Urtrevlig och kunnig personal!!
Sökord saknas