Om Beddinge Restaurang och Pizzeria

Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?

Beddinge Restaurang och Pizzeria, Företagsinformation

Officiell information

Juridiskt namn-
Bolagsform-
Datum för upprättande-
Org.nr:-
Arbetsgivaravgift-
Aktiekapital-
Omsättn.intervall-
F-skatt-
Registrerad för moms-
SNI-bransch

Exekutiva befattningar/Administration

Omdömen om Beddinge Restaurang och Pizzeria

Annika S

mer än ett år sedan

Tidigare hade de en pizzeria i Klagstorp, i närheten av mig, och jag har varit en stamkund sedan dess. Det är fantastiskt kul att få se hur de alltid håller hög kvalité och standard och ständigt utvecklas. De har definitivt gjort sig ett namn här i södra Skåne och det med all rätt. Deras pizzor är utomordentliga! Ta er gärna tid att besöka dem om ni befinner er i närheten.

Maria & Thomas

mer än ett år sedan

Vi har ätit här varje år under sommaren och alltid har det varit lika gott! Det har varit fantastiskt att få se hur de har utvecklat sig både gällande kvalité- och lokalmässigt. Ett plus i kanten är hygienen, man ser alltid någon med trasa i handen! Personalen är för övrigt oerhört trevliga och bra bemötande. Vi tänker definitivt fortsätta att handla i Beddinge restaurang & pizzeria!

Karro

mer än ett år sedan

Maten är väldigt god och mycket mat! Dock så kan de inte organisera så att man får maten samtidigt. Vissa i sällskapet fick vänta 10 minuter extra efter att de andra fått mat. Personalen är otrevliga, okunniga och har dålig koll. Många andra gäster fick fel mat under tiden vi var där. Personalen kan inte erkänna när de har fel, skyller på kunden!

Sara

mer än ett år sedan

Jag kommer från Sturup och har en väninna som bor i närheten av Beddinge som då rekommenderade deras pizzor. Under sommaren passade jag på att åka dit med några vänner för att just se om det stämmer. Det fanns massor med folk både på ute- och inneserveringen; vi fick därför vänta 45 minuter på vår mat och så hungriga som vi hade blivit, tänkte vi att vi aldrig mer skulle komma tillbaka. När vi väl fick våra pizzor, Almare special hette min, ändrade vi vår uppfattning omedelbart. Jag har aldrig, och jag menar aldrig, ätit något godare i mitt liv. Deras pizzor är av världsklass. Och gissa vad? Nu är jag stamkund.

Karro

mer än ett år sedan

Att behöva vänta på maten i 55 minuter är inte okej. "Det blev fel i köket" fick vi som ursäkt. Vi fick inte heller maten samtidigt. Maten var ok, inte mer.

Jenny

mer än ett år sedan

Sämsta jag varit med om där man bråkar med kunden när de gjort fel , ber om att få maten utan lök. När jag öppnar ligger där lökringar och fullt med purjolök , när jag kör tillbaka och påpekar detta + att detta är fjärde gången det händer så säger man att jag hade sagt -lök och inte -purjolök , tydligen måste man rabbla alla sorters lök för att få det lök fritt , han som bråkade med mig om detta påpekade också att man jobbat med detta i 15 år ?!? Jag tycker att har man gjort det så är man ödmjukare och ber kunden om ursäkt och ger kunden ny mat utan lök i någon form och ställer sig inte och bråkar och skriker och säger att anledningen att jag åkte dit var för att bråka .
Nä min vän det var för att få ny mat utan lök , vi var ett gäng på 10 pers som beställde mat och jag var den som blev utan eftersom jag efter att han skrek och anklagade mig när han bevisligen gjort fel fortsatte bråka med mig bad om att få pengarna tillbaka LOVADE ATT ALDRIG SÄTTA MIN FOT DÄR IGEN vilket jag håller mina gäster och vänner rekommenderar jag istället att gå till en restaurang där förstår de om man säger ingen lök !!!