Om Babya/ Lekia
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Barnvagnshuset AB
Flygaregatan 23
30238 HALMSTAD
Babyproffsen Halmstad
Andersbergsringen 96
30255 HALMSTAD
Lekia Kuligt
Ramshallsvägen 22
31291 LAHOLM
Maths Marthinsson Elservice AB / Elkedjan/ Elon
Landerydsvägen 6
31432 HYLTEBRUK
Juridiskt namn | Carl-Johan & Karin i Halmstad AB |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 03.04.1963 |
Org.nr: | 5560871146 |
Arbetsgivaravgift | Registrerad |
Aktiekapital | 100000 |
Omsättn.intervall | < 1 |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 47650 Specialiserad butikshandel med spel och leksaker, 47410 Specialiserad butikshandel med datorer, programvara, data- och tv-spel |
Carl-Johan Håkan Sandström | Ledamot |
Allan Rune Sandström | Suppleant |
Rasmus Rask
mer än ett år sedan
Har fått en leksakstelefon i present till min son på 8 månader.
Telefonen lät i princip ingenting, ljudnivån var såpass låg att det inte gick att tyda vad de sa när man fick den att spela. Det var en leksakstelefon för 300 :-..
Nog om det, vi hade sparat kvitto och kartong för vi hade bestämt oss för att byta telefonen. Jag kommer till Lekia, blir bemött på ett otrevligt sätt av kassörskan som nästan skrattar för kartongen var i "demo skick". Jag menar vi har öppnat kartongen så det är klart den ser lite använt ut.
Kassörskan kollar med sin chef / kollega om det är ok att göra ett byte som jag hade önskat. Jag sa att det var helt ok om vi fick välja något annat i deras sortiment.
Tyvärr kommer kassörskan tillbaka med negativa besked och säger att det inte går att reklamera varan, det är heller inte möjligt att göra ett byte för den går inte att sälja som "ny". Hon demonstrerade även i butiken för att visa hur det skulle sett ut om de skulle sålt den som ny (la telefonen i förpackningen och hängde den på hyllan). Hon frågade om jag ville ha tillbaka telefonen och kartongen eller om hon kunde behålla det.. Bara den frågan får mig att koka. De ville alltså ha tillbaka telefonen, men jag skall gå därifrån utan produkt/pengar tillbaka.. dum fråga..
Jag har aldrig tidigare haft något emot Lekia / Lekcenter, men om det verkligen är värt att förlora kunder på grund av urusel service så är det ett val företaget i sig gör.
Tycker personligen att det är brist på "service minded resources" för man hade som företag kunnat vinna så mycket mer på att vara trevlig mot sina kunder.
I framtiden kommer jag föredra resterande av leksaksbutiker som finns i Halmstad som faktiskt har någon form av service eller kundrelaterat bemötande.
Tack
Svar från företaget
Hej Rasmus.
Tråkigt att du inte är nöjd med vårat bemötande på din fråga om telefonens ljudnivå, som vi nämde så har leksker till barn strikta regler kring just ljudnivån. Jag har lyssnat på en likadan telefon idag och den låter tydligt, jag har talat med tjejen som hjälpte dig i butiken och förstod att ni inte provat med nya batterier detta borde vi ha gjort.
Mvh Carl-Johan
Sökord saknas