Om Auto Lounge Kungsbacka AB
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Dina konkurrenter har använt den här ytan för att berätta om sitt företag. Du vet väl att du som företagare enkelt kan uppdatera din företagsinformation här på Eniro?
Furåsen Maskin
Solrydsvägen 313
43963 FRILLESÅS
Åsa Bil & Däckservice AB
Varbergsvägen 1768
43954 ÅSA
Däckhuset i Väröbacka AB
Backa 121
43265 VÄRÖBACKA
Veddige Buss AB
Industrigatan 5
43267 VEDDIGE
Juridiskt namn | Auto Lounge Kungsbacka AB |
Bolagsform | Aktiebolag |
Datum för upprättande | 13.11.2006 |
Org.nr: | 5567152615 |
Arbetsgivaravgift | Registrerad |
Aktiekapital | 105000 |
Omsättn.intervall | 100000 - 499999 |
F-skatt | Ja, registrerad för F-skatt |
Registrerad för moms | Ja |
SNI-bransch | 45110 Handel med personbilar och lätta motorfordon, 45201 Allmän service och reparation av motorfordon utom motorcyklar, 45320 Detaljhandel med reservdelar och tillbehör till motorfordon utom motorcyklar, 68203 Uthyrning och förvaltning av egna eller arrenderade, andra lokaler, 77110 Uthyrning och leasing av personbilar och lätta motorfordon |
Christian Michael Thomassen Skaar | Verkställande direktör |
Christian Michael Thomassen Skaar | Ledamot |
Linda Maria Caroline Skaar | Suppleant |
Bengt Åke Joakim Svensson | Huvudansvarig revisor |
Leonél Jordan LLL
mer än ett år sedan
Nr 1 i Skandinavien på Fiat, Abarth, Alfa romeo, Jeep och Subaru.
Tommy Holmberg
mer än ett år sedan
Köpte en begagnad Fiat Qubo hösten 2015. En del fel upptäcktes efter köpet. Saknades hatthylla, låsen och nycklarna var inte samma, kunde inte låsa upp manuellt, en vindrutetorkarmotor blev trött och lade av. Allt åtgärdades utan utan kommentarer till perfekt skick av verkstaden. Bilen är av årsmodell 2010 men ser ut som om den kommit direkt från fabrik. Betyg 5! Tommy Holmberg
Marlene Lindahl
mer än ett år sedan
Gjorde en riktigt dålig affär. Bytte en Ford Galaxy 2007, 13000 mil mot en VW sharan 2005, 20 000 mil.
(Galaxyn hade fast airbag i framsättet vilket vi inte ville ha, därav bytet). Vi fick lägga 17 000 i mellan då vår galaxy var i sånt dåligt skick enligt Autolounge, de menade att vi blivit blåsta av bilhandlaren som sålt den för 67 000 till oss en vecka tidigare. Istället skulle vi få en Airbagsfri sharan i ett mycket bra skick som verkstan gjort i ordning. Bilen har kistan oss en förmögenhet i reparationer och delar som fått bytas ut. Och nu har stora rostfläckar kommit fram som verkar ha försökt maskerad vid försäljningen. Skulle aldrig handla där igen. Totalt blåsta blev vi.
Johan Skarp
mer än ett år sedan
Jag blev hämtad av säljaren på Landvetter, vilket underlättade mycket. Säljaren hade gett en utförlig och korrekt beskrivning av bilens skick, vilket jag ser som viktigt då den var begagnad, och jag flög ner från Arlanda. Bra vinterdäck sattes på efter mitt önskemål. Säljaren heter Niclas Albinsson
Stefan Persson
mer än ett år sedan
Mycket nöjd med mitt köp hos dom. Kom överens om att bilen skulle vara nyservad innan köpet. När jag kom och hämtade bilen fick jag fick se att jag även fått sprillans nya däck runt om. Tycker att personalen är kanon trevliga och och säljaren var jätte snäll!
PA Ekström
mer än ett år sedan
Mycket snabbt, trevligt, och rakt bemötande. Från första kontakt via mail till leverans en vecka senare. Inget tjafs. Rimligt pris dessutom. Stor skillnad mot andra stora, opersonliga och rent ut sagt ointresserade bilfirmor jag varit i kontakt med.
Tack Niclas!
Björn
mer än ett år sedan
Jag bor 82 mil från Kungsbacka men eftersom de var den enda återförsäljaren som hade en gul 500C med svart tak valde jag att leasa bilen därifrån. Allt gjordes upp per telefon/mail på ett enkelt och smidigt sätt. När jag kom för att hämta bilen berättade säljaren Niklas att något gått snett när de skulle montera motorvärmare, och att motorn därefter hade rasat. Jag såg för mitt inre hur jag skulle åka hem utan bil, eller med en annan bil en den jag egentligen ville ha - men Niklas lånade ut en bil till mig och erbjöd sig att bjuda på lunch medan de BYTTE MOTOR på min bil. Efter en trevlig lunch och lite sightseeing i Kungsbackatrakten fick jag så min bil, nytvättad och med frisk motor, och kunde påbörja resan hemåt.
Att trots en sådan katastrof kunna skapa en 100% nöjd kund förtjänar beröm. Helt klart den allra bästa av alla mina bilupplevelser hittills!
Gunnar
mer än ett år sedan
köpte en firmabil Lancia Voyager hos dem till ett bra pris
är jättenöjd hur allt sköttes från första kontakten till leverans.
kan verkligen rekommendera dem!
Mattias
mer än ett år sedan
Letade efter en viss bil över hela landet, och hade kontakt med fyra stycken. Valet föll till slut på Auto Lounge i Kungsbacka. På grund av långt avstånd till Auto Lounge fick jag genomföra hela mitt bilköp på distans - och jag måste säga att jag blev mycket väl behandlad som kund och person. Hade med tre olika säljare där att göra, och som ni kan förstå var det många mail och samtal innan allt var på plats, men det gick hur bra som helst. Ödmjuka, serviceinriktade och kunniga! Jag kan varmt rekommendera dem till hugade bilköpare!
Anonym användare
mer än ett år sedan
ska vara så kort fattad som möjligt börja med att jag köpte en Audi a6 2006 som gått 11.000 mil innan köp så var det ett litet missljud från ratten som kommer ibland men säljaren skrev in i kontraktet att det åtgärdas innan leverans hämtar bilen men ljudet hörs efter någon dag lämnar in den för att dom ska fixa det dom säger att dom har lagat det men samma problem kvar står lämnar in ett antal ggr till innan dom kommer fram till att styrväxel ska bytas dom köper en begagnad styrväxel från skroten och byter samma problem kvarstår dock plus att när jag får tillbaks bilen så har mekanikern kletat ner hela inredningen med sina oljiga händer får åka dit igen för att fixa bort fläckarna . efter ytterligare ett antal be
sök byts nån bussning enligt dom ljudet försvann i stället rycker ratten konstant enligt andra mekaniker beror det på defekta ventiler i styrväxeln lämnar den ännu en gång dom säger att den inte rycker alls vilket den gör konstant istället skyller dom på bussningar i framvagn och slitna däck när jag får tillbaka bilen idag drar den så mycket till höger att jag inte ens kan släppa ratten bilen gick spikrakt när jag lämnade den förra veckan man undrar ju hur det är möjligt att bilen knappt går och köra plus att ryckningarna kvar står efter verkstads besök .slutsats ägt bilen i 6 mån inskrivet i kontraktet att bilen skulle va fixad vi leverans nu har jag haft den inlämnad 8 ggr på samma verkstad för felet med styrningen + 2 ggr för motor problem med styrventiler styrningen funkar fortfarande inte som den ska och dom vill inte åtgärda felet nu dom skyller på slitna däck och dålig bussning.Och dom vill absolut inte ta tillbaks bilen eller reklamera den eller ge mig en likvärdig bil samman lagt på dom 6 mån jag ägt bilen har den stått i deras verkstad på lagning ca 2.5 månad och felet kvarstår fortfarande verkar inte vara så mycket mer jag kan göra men vill i alla fall lämna mitt omdöme
Markus Kauranen
mer än ett år sedan
Köpte en begagnad bil (Kia ifrån 2013) som var behäftad med både rost, trasig stolsvärme, trasig värme i sidospeglarna, trasig värme i vindrutan, startproblem (dåliga glödstift) dåliga frambromsar, bilen skulle vara rekondad vart oljefläckar i interiören, slutkörda sommardäck. Allt detta var ”bra skick” enligt Autolounge. Har försökt att få hjälp men dom återkommer aldrig, får ingen hjälp alls ifrån dom. Kan tyvärr inte rekommendera Autolounge.
Arne Franklin
mer än ett år sedan
På väg till Island med vår Jeep Wrangler.
Hoppas vi.
Söndagen för tre dar sedan skulle vi åka ner till havet och bada i sommarvärmen. Efter en kilometer kom ett ihärdigt tjut från bilens varningssystem. Motorn var 97 grader varm!
Vi vände och körde tillbaka hem, en kilometer. Då var värmen uppe i 103 grader.
Inte bra
Om en vecka skulle vi sitta på färjan.
Jag misstänker att termostaten krånglar.
Ringde upp Autolounge i Kungsbacka där bilen är köpt. Pratade med Kim, som genast beställde en reservtermostat och fixade verkstadstid på torsdag.
Mitt i semestern.
En otroligt bra service!
Följ äventyret på www.vilden.acone.se
Lucas Dahl
mer än ett år sedan
Nu är det snart en vecka sedan jag hämtade ut en Mercedes ml 320 cdi från Auto Lounge. Jag är oerhört nöjd med både bilen och det varma mottagandet. Då jag bor i Stockholm behövdes många kontrollfrågor innan jag bestämde mig. Niclas Albinsson besvarade precis allt och var väldigt hjälpsam med att skicka bilder och information på vägen. Inbytet och affären genomfördes smidigt och enkelt! 5 av 5 möjliga.
Jesper
mer än ett år sedan
Letade på flera ställe efter en Panda 4x4 och Niclas på Autolounge kunde leverera exakt den bil jag ville ha till ett bra pris. Allt gjordes upp på distans och vi körde bara upp och hämtade. Allt gick smidigt och bra!
Matthias Andersson
mer än ett år sedan
Fantastiskt bra bemötande rakt igenom från första kontakten via mail och sedan telefon och personligt möte. Kände stort förtroende för säljaren Niklas Andersson som verkligen visade att han brydde sig om kunden och inte var en säljartyp som vill pracka på något. Åkte gärna 35 mil från Åtvidaberg för att få Giuliettan, kommer åka dit igen!
Per Gummesson
mer än ett år sedan
Mycket bra bemötande och suverän service.
Rakt på sak.
Inte som andra bilhandlare, här är det enkelt att göra en affär, tack Niklas!
Christoffer
mer än ett år sedan
Köpte nyligen en fin liten Fiat 500 till sambon. Personalen hos Auto Lounge är både mycket kunniga och riktigt trevliga. De förstod vad vi var ute efter och då liknande bilar/kampanjer fanns hos andra bilhandlare letade Auto Lounge reda på något av en vinn/vinn lösning.
Auto Lounge levererade det lilla extra och jag rekommenderar dem starkt!
Med vänlig hälsning,
Christoffer & Dagna
Therese & Jarmo
mer än ett år sedan
Vi är mkt nöjda med er service samt den Fiat 500 cab ni snabbt som ögat fick fram till oss. Tack än en gång!
Anonym användare
mer än ett år sedan
jag skrev även föregående inlägg men har lite att tillägga dom ljuger kraftigt helt klart opålitliga dom skulle även byta växellåds olja men klara inte av det själva och blev tvugna att bärga bilen till audi så dom kunde slutföra oljebytet trots att dom säger att deras mekaniker har 30 års erfarenhet och inte ens klarar av att byta växellåds olja. Blir nu tvungen att slutföra reparationen på min bil som har varit inlämnad 10 ggr hos dem på annan verkstad när jag senast lämnade in bilen hos dem för ca en vecka sen gick bilen spikrakt och när jag fick tillbaka den några dagar senare så drar bilen sjukt mycket till vänster känns som att dom har gjort något med framvagns inställning men ska lämna till en annan verkstad som ska reda ut det vill bara varna alla vad ni en gör köp inte en bil där .När jag hämtade bilen senast hade jag även ringt kristian han som är chef där och sagt att jag kommer ner vid 16 för en konvensation och han skulle vara där då kommer ditt och då säger dom att han inte e där ringer han men får inget svar när jag sen ska ta min bil och åka hem då ser jag att han gömmer sig i verkstaden kan ju inte påstå bra service direkt har även bett om kvitto alla gånger jag varit där men aldrig fått riktigt kvitto trots mängder av tele samtal till dom har även kommit in personligen massor av gånger ,fick ett kvitto nu men han har inte skrivit med alla ggr jag lämnat in bilen !!!! Så det som återstår för mig är att lämna in ärendet till arn
Br
mer än ett år sedan
Bra hjälpe efter köp om något skulle krångla
Sökord saknas