Arbeta hos oss

Eniro 118 118 som arbetsplats

Varje dag strävar vi efter att ha nöjda kunder. För att passa hos oss krävs det att du har en positiv attityd till att erbjuda våra mervärden och att ge service.

Hög puls och kundkontakt

Som medarbetare hos Eniro 118 118 har du hundratals kundkontakter varje dag. Varje kundkontakt är ett nytt samtal, med en ny kund som ställer en unik fråga. I en sådan miljö är det viktigt att du har förmåga att vara lyhörd för varje kunds unika önskemål, arbeta effektivt och behålla lugnet.

Arbetstider - vi har öppet dygnet runt

Våra tjänster är tillgängliga dygnet runt, hela året. Därför måste även våra medarbetare vara beredda att arbeta skift med varierande och obekväma arbetstider. På så sätt kan vi erbjuda våra kunder bästa tänkbara service - när de än väljer att kontakta oss.

Vi jobbar med den senaste tekniken

Medarbetarna på Eniro 118 118 arbetar med den senaste tekniken för våra olika tjänster. Våra tjänster utvecklas hela tiden, därför måste du också göra det. Som medarbetare hos Eniro 118 118 måste du känna lust att lära och utvecklas i din yrkesroll.

Välutbildade medarbetare

Innan du börjar arbeta som telefonist hos Eniro 118 118, genomgår du en gedigen grundutbildning. Under två intensiva veckor får du lära dig hur du bäst löser våra kunders behov genom att erbjuda våra tjänster och mervärden. Du lär dig allt från att föra en givande kunddialog till att hantera och finna rätt information ur våra databaser. Av din teamchef får du ständig återkoppling av dina resultat och utifrån dessa jobbar ni med din personliga kompetensutveckling.

Cookies hjälper oss att tillhandahålla våra tjänster. Genom att använda våra tjänster godkänner du att vi använder cookies